کی‌روش: اسدی باید نگران حقوق من باشد که پرداخت نشده!/ رحمتی از فرصت عذرخواهی استفاده نکرد



خبار,اخبار ورزشی,کارلوس کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسدی را نمی‌شناسم و او را به یاد نمی‌آورم.

کارلوس کی‌روش بعد از حضور در فدراسیون فوتبال درباره اینکه علیرضا اسدی گفته که فرگوسن اعلام کرده متاسفم که کی‌روش دستیار من بوده گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ من اسدی را نمی‌شناسم! او را به یاد نمی آورم که یک قهرمانی یا افتخار به دست آورده باشد.

وی ادامه داد: مسئله‌ای که امروز با کفاشیان صحبت کردیم و نتیجه گرفتیم این بود که هر شخصی اگر صحبتی تحریک‌آمیز و ناشایسته‌ای در مورد من انجام دهد نماینده حقوقی من و شخص رئیس فدراسیون پیگیری جدی خواهند کرد. دستور کتبی از کفاشیان دریافت کردم که اجازه صحبت در مورد این مسائل ندارم.

کی‌روش در حالی که اسم اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال را از خبرنگاران می‌پرسید در خصوص اینکه یکی از خبرنگاران اعلام کرد اسدی در مصاحبه ای گفته فرگوسن هم عنوان کرده شرمنده ام با کی‌روش کار کرده ام افزود: من اسم شخصی را که می‌گویید را نمی‌شناسم. او هر نظری در مورد الکس فرگوسن داشته باشد نمی‌توانم جلوی خنده ام را بگیرم و سعی می‌کنم نخندم! اما سعی می‌کنم گریه هم نکنم.

 

صحبت نمی‌توانم بکنم زیرا رئیس به من اجازه نداده است. صحبت او باید به عنوان جوک سال انتخاب شود. احتمالا اعضای روزنامه‌ گل بیشتر اطلاع دارند زیرا ارتباط بیشتری با او دارند.

وی در مورد اینکه آیا خبر دارد اسدی مدتی در تیم ملی بازی کرده است گفت: در انگلستان یا در فرانسه بازی کرده است؟! قهرمان جهان یا اروپا شده بود؟! تا جایی که من می‌دانم حضور او به خاطر لطفی بوده که 8-9 بازیکن کنار گذاشته بودند. خواهش می کنم مرا بیشتر نخندانید! دچار درد هستم و اگر بخواهم بخندم این درد بیشتر می‌شود.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه استقلال اعلام کرد بازیکنانش را به خاطر بی احترامی به رحمتی در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهد گفت: صحبت من ساده است 4 گلر در تیم ملی داریم.

 

کارمند فدراسیون که اجازه صحبت در مورد تیم ملی را ندارد صحبت در مورد این بازیکن را مطرح کرده است. او باید نگران حقوق بنده که پرداخت نشده باشد. نگران مشکلات زمین و مسائل عدیده دیگر باشد اما یک دفعه این کارمند فدراسیون تصمیم گرفت در مورد بازیکن صحبت کند.

 

این مسائل هیچ ربطی به رحمتی ندارد. همان طور که همیشه گفتم او دروازه‌بان خوبی است و پسر با شخصیتی هم است اما جزئی از برنامه‌های من نیست من بازیکنان را بنا بر کارکترشان انتخاب می کنم احتمالا برای استقلال رحمتی بسیار خوب است.

وی افزود: وقتی رحمتی سال گذشته بیرون گذاشته شد کسی به فکرش نبود. او 35 سال دارد و در جام جهانی 38 ساله می‌شود. من، حقیقی، بیرانوند، اخباری و سوشا را دارم.

 

سوشا در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کند. رحمان احمدی هم کمک کرد تا به جام جهانی صعود کنیم. البته او اشتباهاتی داشت که کنار رفت.

وی افزود: اگر روزی بخواهم رحمتی را دعوت کنم بعد از سوشا، احمدی، اخباری و بیرانوند این کار را انجام می‌دهم. صحبت‌های من روی شخصیت معنای ساده‌ای دارد.

 

رحمتی یک روز از حضور در تیم ملی شانه خالی کرد. ما به او فرصت دادیم تا از مردم عذرخواهی کند اما این کار را نکرد. بازیکنی که این کار را کند به تیم ملی هم اعتنا نمی‌کند.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: سوشا در کره جنوبی در استادیوم توسط مربی کره‌ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 

او در تیم پرسپولیس بازی می‌کند که میلیون‌ها هوادار دارد و هرازگاهی در ترکیب تیم ملی جای نمی‌گیرد اما هواداران پرسپولیس ناراحت نمی‌شوند.

 

وظیفه کارمند فدراسیون نیست که اظهارنظر کند. تنها هدف او قراردادن استقلال مقابل پرسپولیس بود. این تنها دلیلی است که می‌توانم درباره آن صحبت کنم.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------