افشاگري جنجالی درباره درخواست عجيب از داور معروف ليگ / بازی را در بیاور!



اخبار,اخبار ورزشی,محمد دادكان

یکی از مهیج‌ترین مناظره‌ها درباره فساد در فوتبال با مثلث کفاشیان، دادکان و پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 برگزار شد که نکات قابل تأملی داشت.

در این مناظره محمد دادكان گفت: فساد فقط خريدن داور نيست بلكه دروغ گفتن و حسادت هم فساد به حساب مي‌‌آيد. كفاشيان در ادامه توضيح داد اگر در سيستم بانكي كشور يك شعبه تخلف كند، نبايد گفت كل سيستم فاسد است.

دادكان در اين برنامه بيشتر به حضور غيرفوتبالي‌ها در فوتبال اعتراض داشت و همچنين رو به كفاشيان گفت چرا بعضي تغييرات را در فدراسيونش ايجاد كرده است.

 

پيدا بود او به موضوع بركناري تحميلي بعضي از اعضاي فدراسيون از جمله نايب‌رئيس اول، نايب‌رئيس سوم و دبيركل انتقاد داشت. كفاشيان هم با زبان بي‌زباني گفت در اين تغييرات بي‌گناه است.

رئيس فدراسيون همچنين اعلام كرد هر اشتباه داوران را نبايد به عنوان تباني قلمداد كرد. او غير مستقيم به موضوع محروميت قهرماني اشاره كرد و گفت ركن قضايي به جمع‌بندي رسيد و البته خود او «نيمه مطمئن بود» اين داور را كنار گذاشتند.

 

دادكان هم با اشاره به محروميت يكي از داوران در دوره خودش حرف بسيار جالبي زد: «مسئول سازمان تربيت ‌بدني در آن زمان خواست كه اين داور به كارش برگردد اما ما مقاومت كرديم و پاي حرف خود ايستاديم.»

 

او سپس درباره ديدارش با يك داور هم دست به افشاگري بزرگي زد: «داوري كه فدراسيون محروم كرده بود، نزد من آمد و گفت فدراسيون از من خواسته يك بازي را دربياورم و فرقي هم نمي‌كند اين درخواست از سوي كدام كميته يا سازمان صورت گرفته چرا كه تمام آنها زير نظر فدراسيون هستند.»

 

كفاشيان در اين لحظه گفت از هيچ چيز خبر ندارد و اركان قضايي فدراسيون، خودشان در اين باره تصميم مي‌گيرند.

 

رئيس فدراسيون فوتبال گفت مي‌دانند كه بعضي دلال‌ها از خانواده‌ها پول مي‌گيرند و كلاهبرداري مي‌كنند ولي تا زماني كه مدرك نباشد، نمي‌توانند رسيدگي كنند.

دادكان هم در آخرين بخش از حرف‌هاي خود درباره حضور مديران غيرفوتبالي گفت: «متأسفانه برخي مواقع افرادي را از ارگان‌هايي مانند ارتش و سپاه مي‌آورند كه در فوتبال مديريت كنند يا كارها را به عقب ببرند.

 

اگر اين افراد خوب هستند، در ارگان‌هاي خودشان فعاليت كنند. كسي كه بخواهد سر من را كلاه بگذارد، خيلي زرنگ است.

 

نفر بيست‌ و سوم و بيست‌ و چهارم تيم‌ها اصلاً وجود خارجي ندارد و اينكه مديران پول آنها را به چه كسي مي‌دهند، مهم است!» او حتي گفت اگر مي‌خواهند نام چنين تيمي را بگويد ولي كسي از او چنين درخواستي نكرد.

اخبار ورزشی  - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------