آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

ماجرايي كه سرپرست تیم"پرسپولیس" لو داد



اخبار,اخبار ورزشی,محمود خوردبين

سوشا مکانی یکی از مهم‌ترین عناصر حاشیه‌ساز پس از دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن بود.

همه خبرنگاران شاهد بودند كه او از رختكن خارج شد و با عصبانيت شديدي مشغول حركت به سمت دالان منتهي به در خروجي بود كه با گزارشگر برنامه ۹۰ مواجه شد و با بدترين شرايط ممكن عليه اين گزارشگر موضع گرفت و فرياد كشيد: «شما فوتبال را به گند كشيده‌‌ايد.»

 

سوشا دو جمله مهم ديگر هم به زبان آورد، اول اينكه گفت شما اشتباه مي‌كنيد تا فحشش را من بخورم و در ثاني عنوان كرد كي بود كه مي‌گفت ذوب‌آهن روي زمين عالي بازي مي‌كند، در حالي كه روي هوا به ما گل زد! اين مسائل، حتماً دلايلي داشت.

براي بررسي شرايط، به دنبال كشف حقايق بوديم كه محمود خوردبين همه چيز را لو داد. او در پاسخ به اين سؤال كه چرا سوشا تا اين حد عصباني بود، با رد اين موضوع كه «در رختكن، اتفاق خاصي بين سوشا و هادي نوروزي رخ نداد»، حرف‌هاي ديگري زد.

 

كليد باز كردن قفل اين معما، همين بود. طبق شنيده‌هاي ما، هادي نوروزي كاپيتان پرسپوليس در رختكن با سوشا در مورد گل اولي كه سرخپوشان دريافت كرده‌اند، جر و بحث كرد و باعث شد سوشا با عصبانيت، رختكن را زودتر از ساير بازيكنان ترك كند.

 

گويا سوشا فكر مي‌كرد اگر ذوبي‌ها بخواهند دروازه‌‌اش را باز كنند، فقط روي زمين اين كار را انجام مي‌دهند و به همين علت كاسه، كوزه‌ها را بر سر گزارشگر برنامه ۹۰ شكست!

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------