بازیکنان سرباز از حضور در تیم ملی فوتبال منع شدند



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان سرباز

سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح از عدم صدور مجوز برای سربازان فو‌تبا‌لیستی که پیش از اعزام دچار تخلف شده و کارت پایان خدمت آنها باطل شد، در اردوهای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل و تیم امید خبر داد.

در حالی که تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران از ظهر پنجشنبه اردوی خود را در کمپ تیم‌های ملی برای دیدار مقابل تیم‌های گوام و هند در ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه آغاز می‌کند، اما سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح طی نامه‌ای به سازمان تر‌بیت ‌بدنی آجا، عنوان کرد که بازیکنان سربازی که کارت پایان خدمت آنها به دلیل تخلف باطل شده بود تا اطلاع ثانوی مجوز حضور در تیم‌های ملی بز‌ر‌گسالان و امید را ندارند.

سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح برابر مصوبه کمیته‌ رسیدگی به تخلفات سربازان فو‌تبا‌لیستی که کارت پایان خدمت آنها باطل شده است و این افراد در حال‌ حاضر مشغول به گذراندن خدمت سربازی هستند تاکید کرد که این بازیکنان تا اطلاع ثانوی مجاز به حضور و ادامه فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌های تابعه نیروهای مسلح بوده و حضور آنان در تیم‌های ملی بز‌ر‌گسالان و امید امکان پذیر نیست.

این در حالی است که سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح درخواست کرده که از مکاتبات آتی در این خصوص خودداری شود.

به نظر می‌رسد این موضوع چالشی جدید را پیش‌روی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید قرار دهد.

بازیکنانی که کارت پایان خدمت آنها به دلیل تخلف باطل شده و هم اکنون در تیم‌های نظامی مشغول به بازی هستند، شامل سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، بختیار رحمانی، آرش افشین و حسین ماهینی می‌شوند.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------