آیا کارت قرمز محسن بنگر بخشیده می شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,بنگر

صحبت‌ها درباره بازی پر حاشیه پرسپولیس و ذوب آهن همچنان ادامه دارد.

حرف و حديث درباره داوري جنجالي و پر اشتباه فغاني در ديدار هفته چهارم پرسپوليس و ذوب آهن تمامي ندارد. همان شب بازي مشخص شد كه خطاي هند بنگر اشتباه بود و توپ مشخصا به شكم او برخورد كرد.

 

بعد از آن هم بسياري از كارشناسان گفتند كه خطاي بنگر روي دروازه بان حريف كارت زرد نداشت. البته اعلام شده بود كارت زرد دوم به دليل توهين به داور به بنگر داده شده كه خود او خيلي محكم گفت هيچ گونه توهيني انجام نداده است.

 

ديروز بالاخره عليرضا فغاني اشتباهات خود را تاييد كرد و از هواداران پرسپوليس معذرت خواست. بعد از اين اتفاق انتظار همه پرسپوليسي ها اين است كه كارت قرمز بنگر بخشيده شود تا او بتواند تيمش را در بازي حساس روز سه شنبه با فولاد همراهي كند.

 

رئيس كميته انضباطي هم در اين مورد اعلام كرد: " منتظر نامه كتبي كميته داوران هستيم تا كارت قرمز بنگر بخشيده شود. " علي خسروي كارشناس داوري در اين باره گفته بود كه اين كار شدني نيست.

 

در حاليكه فصل گذشته همين اتفاق در قبال طارمي افتاد و پس از اين كه مشخص شد او تمارض نكرده و به اشتباه كارت زرد دريافت كرده، كارت او بخشيده شد. اين اتفاقي است كه در ليگ هاي معتبر دنيا مرسوم شده است. اما در ليگ ايران تنها دو بار كارتي بخشيده شده كه هر دو بار براي بازيكنان پرسپوليس بوده است.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------