آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

برانکو و تغییرات همیشگی در ترکیب "پرسپولیس"



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

پرسپولیس را می توان تنها تیمی در لیگ پانزدهم نامید که در چهار هفته گذشته از لیگ برتر این فصل، حداقل 3 تغییر در ترکیب ابتدایی اش لحاظ کرده است.

در حالی که لیگ برتر هفته چهارم خود را پشت سر می گذارد، پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ در بدترین شرایط تاریخی خود قرار دارند و سرمربی کروات این تیم هنوز موفق نشده گره تیمش را باز کند.

برانکو البته برای پوشش ضعف فردی بازیکنانش مجبور شده چندین بار دست به تغییرات نفرات در تاکتیک تیمش بزند تا به ترکیب ایده آل خود نزدیک شود.

این تیم در هفته اول با ایمان صادقی، محسن بنگر، مارکو ماریچ، بابک حاتمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده، میلاد کمندانی، علی علیپور و هادی نوروزی به مصاف پدیده ای ها رفت و در ادامه برانکو برای هفته دوم رضا خالقی فر، علیرضا نورمحمدی، مهدی طارمی و امید عالیشاه را جایگزین کرد تا با چهار تغییر در برابر استقلال خوزستان قرار گیرد.

در هفته سوم نیز برانکو تصمیم گرفت به جای علیرضا نورمحمدی از مایکل اومانیا استفاده کند و وحید حیدریه نیز برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت.

در هفته چهارم نیز برانکو ایوانکوویچ از سوشا مکانی که محرومیتش به پایان رسیده بود به جای ایمان صادقی در ترکیب تیمش استفاده کرد و محسن بنگر نیز با توجه به مصدومیت ماریچ به خط دفاعی بازگشت. احمد نوراللهی نیز سومین تغییر برانکو برای سرخپوشان در هفته چهارم بود.

در هفته پنجم نیز برانکو ایوانکوویچ مطمئنا دست به تغییراتی دیگر در ترکیب تیمش خواهد زد و محسن بنگر به دلیل اخراج و محرومیت جای خود را به بازیکن دیگری خواهد داد و در دیگر خطوط باید دید نظر او چگونه خواهد بود.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------