با استیضاح ابهامات روشن می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه صحبت از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در شرایط حاضر، باعث حاد شدن این جریان می‌شود، درباره طرح استیضاح خود در مجلس گفت: با استیضاح، برخی ابهامات روشن می‌شود و از بین می‌رود.

محمود گودرزی در گفت و گو با  خانه ملت درخصوص واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بیان داشت:  فعلا جای این بحث نیست زیرا هر بحثی در شرایط حال حاضر درباره این موضوع، بحران حادتری ایجاد می‌کند.

وزارت ورزش نقشی در ماندن یا رفتن کی‌روش ندارد
وزیر ورزش و جوانان درمورد مرخصی‌های طولانی مدت کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال و این‌که آیا همکاری با این سرمربی ادامه پیدا خواهد کرد٬ اظهار کرد: فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد و تعیین کننده خواهد بود وزارت دراین‌باره نقشی ندارد.

وضعیت اعتبارات اختصاصی دولت برای المپیک ریو روشن نیست
گودرزی درباره بودجه‌ای که قرار است از طرف دولت باتوجه به نزدیک بودن مسابقات المپیک ریو 2016 و رقابت‌های کسب سهمیه‌ای که در همه رشته‌ها وجود دارد به فدراسیون‌ها تعلق گیرد٬ عنوان داشت: دولت باید کمک‌های مازاد به وزارت کند درصورتی که منابع دولت تأمین شود این اتفاق خواهد افتاد اما هنوز وضعیت اعتبارات روشن نیست.

با استیضاح، ابهامات روشن می‌شود
عضو کابینه یازدهم درمورد طرح استیضاح خود که از سوی 45 نماینده امضا شده است٬ خاطرنشان کرد: انشاءالله برخی ابهامات روشن می‌شود و از بین می‌رود و سپس نمایندگان درباره استیضاح من تصمیم خواهند گرفت.

اخبار ورزشی- خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------