آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

کفاشیان: دادکان حرف بی سند و مدرک زد



اخبار,اخبار ورزشی,علی کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به حرف‌های محمد دادکان درخصوص محسن قهرمانی روی آنتن زنده تلویزیون گفت: قهرمانی تکذیب کرد که برخی مسئولان فدراسیون از او خواسته‌اند تا بازی را دربیاورد٬ این داور گفت که چنین چیزی نگفته است.

علی کفاشیان درخصوص اظهارات دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مناظره تلویزیونی به شفقنا گفت: دادکان در مناظره بیان کرد که قهرمانی به او گفته پیش از یک دیدار که داوری آن را برعهده داشته برخی از مسئولان فدراسیون از او خواسته‌اند تا بازی را به نفع یکی از تیم‌ها تمام کند، پیگیر این موضوع شدم اما قهرمانی تکذیب کرد و گفت چنین حرفی نزده است. اسناد و مدارکی هم وجود ندارد، همه این‌ها حرف است.

کفاشیان با بیان این‌که درباره فساد در داوری اطلاعی ندارم٬ گفت: بالاخره داورها هم خطا می‌کنند، بعضی وقت‌ها زاویه دید آن‌ها مناسب نیست و شک می‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا استقلال و پرسپولیس واگذار نشدند، نیز گفت: وزیر ورزش مسئول رسیدگی به وضعیت استقلال پرسپولیس است. این تیم‌ها زیرنظر فدراسیون نیستند و من از نحوه واگذاری اطلاعی ندارم.


اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------