واکنش رونالدو به توهین هواداران خیخون



اخبار,اخبار ورزشیز,رونالدو

بازیکن رئال مادرید در دیدار نخست رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا با توهین هواداران اسپورتینگ خیخون روبه‌رو شد و به آن واکنش نشان داد.

کریستیانو رونالدو وقتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان می‌رود، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و هواداران رئال مادرید اسم او را بیشتر از هر بازیکن دیگری بر زبان می‌آورند اما وقتی این ستاره پرتغالی در دیگر ورزشگاه‌ها وارد زمین می‌شود، معمولا با صدای سوت‌های آزار دهنده و یا سخنان زشتی از سوی هواداران حریف روبه‌رو می شود.

 

در دیدار رئال مادرید برابر خیخون در هفته نخست رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا، هواداران حریف بدترین کلمات را در وصف ستاره رئال مادرید به کار بردند و به نظر می‌رسد که این مساله موجب ناراحتی این بازیکن پرتغالی شده است.

رونالدو بعد بازی برابر خیخون در صفحه توییتر، این‌گونه به رفتار هواداران خیخون واکنش نشان داد: «عشق شما باعث می‌شود که در هر بازی، قوی‌تر ظاهر شوم اما تنفر شما من را توقف‌ناپذیر می‌کند.» رونالدو به خاطر شخصیت خاصی که دارد نسبت به لیونل مسی از محبوبیت کمتری برخوردار است و این را می‌توان به وضوع در دیدارهای خارج خانه رئال مادرید و یا تیم ملی فوتبال پرتغال مشاهده کرد.

 

رئال مادرید در دیدار نخست خود در رقابت‌های لیگا در خانه اسپورتنیگ خیخون به میدان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کهکشانی‌ها در گام نخست، دو امتیاز حساس را از دست دهند. این در حالی است که بارسلونا توانست در خانه اتلتیک بیلبائو با تک گل لوییس سوارس به برتری برسد.

اخبار ورزشی - بهار

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------