آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

بازارگرمی را کروش می کند یا مربیانی که دست شان رو شد؟



اخبار,اخبار ورزشی,کروش

واکنش کروش به پیشنهاد مکزیکی ها بسیار جالب بود.

در این فوتبال مربیانی که بیشترین ادعا را دارند، یک روز در خارج از ایران مربیگری نکرده اند. آنها حتی از لیگ افغانستان هم پیشنهاد ندارند.

 

بعضی ها هم که در گذشته ادعا داشتند از کشوری مثل ازبکستان پیشنهاد دارند و با شال این باشگاه در فرودگاه عکس گرفتند، آخرش دست خالی به خانه برگشتند.

 

جالب اینجاست که بعدها معلوم شد نه پیشنهادی در کار بوده و نه علاقه ای برای جذب مربی ایرانی. اما همان زمان این مسئله توسط خیلی ها در بوق و کرنا شد که «آی مربی ایرانی ازبکستان پیشنهاد دارد.»

 

بعدها هم بعضی ها تلاش کردند به همین لیگ امارات بروند و مربیگری کنند. اتفاقا بعضی ها از مربیان این شایعه را انداختند و آخرش معلوم شد حتی تیمی مثل عجمان و الظفره که جزو تیم های درجه سه امارات هستند، آنها را نمی خواهند! همین مربیان بعدها گفتند کروش دارد در ایران بازارگرمی می کند.

 

تصور کنید اگر یکی از آنها پیشنهاد مربیگری مکزیک را داشتند، چه بلوایی به راه می انداختند؟ حتی اگر شایعه اش درست می شد، هر روز مصاحبه می کردند و درباره توانمندی هایشان می گفتند.

 

چند وقت پیش بود که رسانه های مکزیکی و سپس اکثر سایت های معتبر دنیا خبر دادند کروش احتمالا به مکزیک می رود. او گزینه اول برای نشستن روی نیمکت این تیم بود اما وقتی دیروز در تهران از او در این باره پرسیدند گفت: «شایعه بوده و حوصله ندارم درباره این شایعات حرف بزنم.» تصور کنید.

 

خبری که رسانه های دنیا نوشتند و کروش می توانست تنها با استناد به یکی از این سایت ها، برای خود بازارگرمی کند، چنین واکنشی در مقابلش نشان می دهد. حالا تصور کنید اگر همان مربیان که می گفتند از امارات و ازبکستان پیشنهاد دارند، یک سایت خارجی برایشان می نوشت که مکزیک آنها را می خواهد، چه ها می کردند.

 

قول می دهیم در همان اولین روز یک مصاحبه می کردند علیه رسانه ها و می گفتند آنها فوتبال را نمی فهمند، ببیند خارجی ها چقدر با فهم و شعور هستند که می دیدند ما چه تاکتیک هایی در زمین داشتیم!

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------