آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

برکناری برانکو مغرضانه است



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

مربی پیشین پرسپولیس گفت: باید به برانکو تا نیم فصل مهلت داد و برکنار وی در این مقطع تصمیمی اشتباه و مغرضانه است.

محسن عاشوری در خصوص اوضاع نامساعد پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار داشت: پیش از این هم گفته‌ام که پرسپولیس در فصل یارگیری آن طور که باید خوب عمل نکرد و در بعضی پست‌ها با ضعف‌هایی مواجه است و همین مسئله باعث شد تیم برانکو نتواند شروع خوبی در لیگ داشته باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس از لحاظ فنی بازی به بازی بهتر شد و پیشرفت در بازی این تیم دیده می‌شود اما پرسپولیس؛ ذوب‌آهن یا تیم دیگری نیست که باید به آن فرصت داد تا خودش را پیدا کند.

 

تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد باید با قدرت وارد مسابقات شود و از همان هفته‌های اول خودش را به عنوان یک مدعی معرفی کند. تیم برانکو مشکلاتی در بعضی پست‌‌ها دارد اما باید به این مربی کروات فرصت داد تا برنامه‌هایش را پیش ببرد.

مربی پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه برکناری برانکو تصمیم کاملا اشتباهی است، یادآور شد: پرسپولیس کادرفنی مجربی دارد و فکر می‌کنم برانکو در تیم ملی خودش را ثابت کرده باشد.

 

پرسپولیس در شرایط فعلی نمی‌تواند مربی بهتر و با دانش‌تری از برانکو پیدا کند و اگر تصمیمی مبنی بر برکناری او گرفته شود، اقدامی مغرضانه و بدون تفکر خواهد بود.

عاشوری درباره اشتباهات داوری علیه پرسپولیس گفت: اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است و به نظرم پرسپولیس در این زمینه بدشانس بوده است.

 

نباید فراموش کرد که پرسپولیس جوان شده و بازیکنانش نیاز به بازی‌های بیشتری دارند تا به انسجام تیمی برسند.

 

به برانکو حداقل باید تا نیم فصل فرصت دهند تا ضعف‌های تیمش را برطرف کند و در آن مقطع بهتر می‌شود در خصوص عملکرد این مربی و تیمش حرف زد.

وی درباره اینکه تیم برانکو را با تیم دنیزلی مقایسه می‌کنند، تصریح کرد: پرسپولیس زمان دنیزلی فوتبال زیبا و رو به جلویی به نمایش می‌گذاشت و اگر در خط دفاع ناموفق عمل به خاطر کمبود مهره در این پست بود در حالی که تیم برانکو مهره‌های خلی خوبی در خط دفاع دارد و گل‌های خورده این تیم جای توجیه ندارد. پرسپولیس فعلی اگر چه تهاجمی بازی می‌کند اما خیلی هم راحت گل می‌خورد.

این مربی با بیان اینکه همه چیز را نمی‌شود به اشتباهات داوری ربط داد. اضافه کرد: یادم است علی پروین همیشه به ما می‌گفت؛ در زمین طوری باشید که اگر هواداران به شما بد و بیراه گفتند و داور هم 10 اشتباه داشت، توجهی به آنها نکنید و با بازی خوبتان حریف را شکست دهید.

 

بازیکنان پرسپولیس نباید ذهن خودشان را درگیر مسائل داوری کنند و به این فکر کنند که حریف را تحت هر شرایطی می‌شود با تلاش زیاد و بازی بدون نقص شکست داد.

عاشوری با اشاره به بحث خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس که همچنان ادامه دارد، گفت: مشخص نیست چرا دولت وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را روشن نمی‌کند.

 

اگر قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند زودتر این اتفاق رخ دهد در غیر اینصورت دولت هزینه‌های این باشگاه‌ها را بر عهده بگیرد یا اگر نمی‌تواند، باشگاه‌ها را 5 سال به شرکت یا فردی اجاره دهد. تا زمانی که باشگاهی مثل پرسپولیس به ثبات مدیریتی نرسد نمی‌شود انتظار داشت این باشگاه سروسامان بگیرد.

 

سال‌هاست که باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات مالی و داخلی است در حالی که میلیون‌ها هوادار در انتظار سروسامان گرفتن این باشگاه هستند.

اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------