پرونده 9 میلیارد تومانی ژوزه و پرسپولیس گم شده



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

بخش عمده ای از پرونده شکایت مانوئل ژوزه و پرونده شکایت متقابل پرسپولیس که در مجموع به رقمی بالغ بر2 میلیون یورو می‌رسد و شاید از سنگین‌ترین پرونده‌های مالی تاریخ فوتبال ایران باشد.مفقود شده و این مساله نگرانی‌های فراوانی را برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرده است.

تغییرات مکرر مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و به تبع آن تغییرات در بخش حقوقی باشگاه طی سال گذشته باعث بروز بی نظمی‌هایی در این بخش شد که از آن جمله باید به فقدان مدارک مورد نیاز برای ادامه پیگیری‌های حقوقی پرونده مانوئل ژوزه اشاره کرد.

 به نوشته تنها روزنامه دولتی ورزش علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس از زمان حضورش در این باشگاه توجه ویژه‌ای را معطوف به سر و سامان دادن به پرونده حقوقی باشگاه کرده است و نزدیکان او عنوان می‌کنند طاهری نسبت به این مساله احساس خطر جدی برای باشگاه دارد.

بر این اساس، چندی پیش گزارش ویژه‌ای را نیز به هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس ارائه کرد. پرونده شکایت مانوئل ژوزه و پرونده شکایت متقابل باشگاه پرسپولیس که در مجموع به رقمی بالغ بر2 میلیون یورو می‌رسد شاید از سنگین‌ترین پرونده‌های مالی تاریخ فوتبال ایران باشد. این مساله نگرانی‌های فراوانی را برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرده است.

 

بر همین اساس چندی پیش خبر رسید که طاهری دستور ویژه‌ای به بخش حقوقی باشگاه داده تا این پرونده را مورد ارزیابی قرار دهد. اما در جریان بررسی‌ها مشخص شد از روند طی شده و دفاعیات باشگاه اسناد و مدارک چندانی موجود نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس چندی پیش با تصور اینکه مدارک در اختیار مصطفی شکری، نماینده حقوقی سابق باشگاه در این پرونده قرار دارد جلسه‌ای را با وی برگزار کرد. شکری که چندی پیش در جریان تصدی پست معاونت حقوقی باشگاه توسط مهدی خواجوند به جهت عدم اجرای تعهدات مالی باشگاه در تامین هزینه‌های پرونده از سمت خود کناره‌گیری کرده بود در نشست با طاهری گفت کلیه مدارک به صورت مرتب در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فیفا کلیه مکاتبات خود را علاوه بر اینکه با وی انجام می‌داد برای باشگاه پرسپولیس هم ارسال می‌کرد و اینکه لوایح و دفاعیات هم از طریق باشگاه ارسال شده است عنوان کرد با تمام اوصاف برای اینکه خللی در کار پیش نیاید تمام مدارک در اختیار خود را در زمان مدیریت علیرضا رحیمی به باشگاه ارائه کرده است.

 

رحیمی هم که مدت کوتاهی در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار بود آنقدر ناگهانی مجبور به ترک باشگاه شد که قطعا فرصتی برای تحویل دقیق و درست این مدارک پیدا نکرده و شاید از این جهت نتوان خرده‌ای به وی گرفت. وی همچنین یکی از مسوولان باشگاه که ناظر بر این ماجرا بود را هم به‌عنوان شاهد فراخواند.

در همین جلسه از سوی باشگاه پرسپولیس این پیشنهاد هم مطرح شد که شکری شرایط خود برای پیگیری دوباره این موضوع را مطرح کند اما تا این لحظه خبری از توافق برای همکاری مجدد دریافت نشده است.

 

همچنین از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که احیانا نماینده‌ای از سوی باشگاه به فیفا معرفی شود تا نسخه‌ای از مدارک از این طریق به دست آید.


اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------