نیمار دیوانه شده است یا رسانه ها؟



اخبار,اخبار ورزشی,نیمار

هر چه به پایان نقل و انتقالات نزدیک‌تر می‌شویم، بلوف‌های رسانه‌ها نیز بزرگ‌تر می‌شود.

اين روزها پر از خبر عجيب و غريب است. اخباري حاكي از اين كه نيمار به منچستر خواهد رفت و بنزما به آرسنال. اين اتفاق مثلث هاي BBC و MSN را بر هم مي زند و شايد از جذابيت لاليگا هم تا حدودي كم كند.

 

سايت يورو اسپورت و روزنامه گاردين ادعا كردند كه مدیر برنامه‌های نيمار در منچستر ديده شده و وودوارد، مدير باشگاه منچستر يونايتد با او صحبت هايي درباره اين انتقال انجام داده. است.


اما این انتقال از نظر منطقی غیرممکن است. بارسا برای انتقال این جوان برزیلی، به صورت رسمی 45 میلیون یورو پرداخت کرد. اما چند ماه بعد از انتقال او بود که اخباری در رسانه‌ها درز کرد که نیمار با 120 میلیون یورو به بارسلونا پیوسته است.

 

مبلغی که بخشی از آن به سانتوس، بخشی به آژانس انتقال بازیکنی که حق نیمار را در اختیار داشت و بخش زیادی هم به پدر این بازیکن پرداخت شده است. موضوعی که زمانی جدی شد که ساندرو راسل از مدیریت بارسلونا استعفا داد و بارتومئو جانشین او شد.

 

انتخابات پیش از موعد در باشگاه برگزار شد و موجب بروز درگیری‌های داخلی‌ای در مدیریت بارسلونا شد، که البته با فتح سه‌گانه، تمام آن‌ها پایان یافت.


معادلات نقل و انتقالات نشان می‌دهد نیمار در حال خاضر با ارزش‌ترین فوتبالیست جهان است. کارشناسان او را پایان دهنده عصر مسی - رونالدو می‌دانند و توپ طلای بعدی را برای او رزرو کرده‌اند. در چنین شرایطی بعید است بارسلونایی که از نقل و انتقالات محروم است و اتفاقا همین چند روز پیش جانشین او در ترکیب (پدرو روریگز)، را به چلسی فروخت، حاضر به فروش این فوق ستاره برزیلی بشود.


معمولا در هفته‌ آخر نقل و انتقالات شایعات به اوج خود می‌رسند. سال گذشته در رسانه‌های انگلیسی گرت بیل به منچستر، سال قبل‌تر مسی به چلسی و پاری‌سن‌ژرمن و رونالدو به منچستر یونایتد فروخته شدند!


رسانه‌ها از آخرین روز‌های نقل وانتقالات برای فروش هر چه بیشتر خود تلاش‌ می‌کنند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------