آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

متن نامه مرزبان پس از جدایی از پدیده



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی تیم پدیده خراسان

به اطلاع هواداران فهیم و پرشور تیم پدیده خراسان می رساند در پی جلسه‌ای که صبح امروز با حضور مدیران باشگاه پدیده خراسان و علیرضا مرزبان برگزار شد هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که همکاری خود را با یکدیگر ادامه ندهند..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان؛ در جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) بین مسئولان باشگاه پدیده و علیرضا مرزبان  برگزار شد، دو طرف به این نتیجه رسیدند که همکاری خود را ادامه ندهند.

بر این اساس باشگاه ورزشی پدیده خراسان متن زیر را منتشر کرد:

بسمه تعالی

به اطلاع هواداران فهیم و پرشور تیم پدیده خراسان می رساند در پی جلسه‌ای که صبح امروز با حضور مدیران باشگاه پدیده خراسان و  علیرضا مرزبان برگزار شد هر دو طرف به این نتیجه رسیدند که همکاری خود را با یکدیگر ادامه ندهند.

باشگاه پدیده خراسان بر خود لازم می داند از تلاش های ارزنده جناب آقای علیرضا مرزبان در طول ۲ سال فعالیت مثمر ثمرشان در این تیم کمال تشکر و قدردانی را داشه باشد و برای این مربی ارزنده در ادامه فعالیت فوتبالیشان آرزوی موفقیت و به ورزی را داشته باشد.

 همچنین در پی جدایی علیرضا مرزبان از باشگاه پدیده خراسان وی با انتشار متنی از هواداران فوتبال در خراسان خداحافظی کرد. در این متن آمده است:

به نام خالق مهربانی ها

مردم عزیز و مهربان خراسان و هواداران با شخصیت و محبوب پدیده

۲ سال بود که افتخار آن را داشتم تا در کنار شما باشم و حال زمان آن فرا رسیده است تا خداحافظ بگویم.

با تشکر فراوان و آرزوی موفقیت برای مدیران و سلامتی برای بازیکنان عزیزم و آرزوی سعادت برای شما مردم عزیز خراسان با شماخداحافظی می‌کنم.

من در این مدت همواره خود را یک مشهدی و خراسانی می‌دانستم وخواهم دانست و به عشق و شوق شما در ابن تیم فعالیت خودم را آغاز کردم و همیشه به یاد شما خواهم بود.

امیدوارم تیم پدیده خراسان همواره در فوتبال ایران بدرخشد و این شایستگی را داشته باشد که شما هواداران همواره در کنارش باشید.

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------