بحث وزیر با کفاشیان در مجلس/گفته بودم تاج را عزل کن



اخبار,اخبار ورزشی,کفاشیان

تاج در جواب اظهارات وزیر ورزش می گوید: آقای وزیر، مگر شما نخواستید که نبی را از دبیرکلی برداریم. مگر محمود اسلامیان با موافقت خودتان نفر دوم فدراسیون نشد؟ مگر درخواست شما مبنی بر برکناری آیت الهی توسط کفاشیان اجرا نشد؟.

اختلاف و باز هم اختلاف، گویا قرار نیست کش مکش میان نفر اول وزارت ورزش و رییس فدراسیون فوتبال تمام شود.


در آخرین جلسه ای که نمایندگان مجلس برای بررسی بحران داوری در لیگ برتر فوتبال و همچنین مسایل فی مابین گودرزی با کفاشیان، با حضور این دو نفر ترتیب دادند، مباحث بار دیگر به سمت درگیری لفظی پیش رفت.


ماجرا از جایی شروع شد که وزیر ورزش در جلسه با 45 نماینده ای که نامه استیضاح وی را امضا کرده اند، گفت که باتوجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال، اختیاری برای کنترل و اصلاح مسایل و ضعف های این فدراسیون ندارد.

 

گودرزی در این نشست اعلام کرده که از کفاشیان خواسته بود رییس سازمان لیگ را عزل کند! این موضع عجیب وزیر ورزش با ناراحتی و واکنش مهدی تاج که همراه کفاشیان به مجلس رفته بود، مواجه می شود.


نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال در جواب اظهارات وزیر ورزش می گوید: آقای وزیر، مگر شما نخواستید که نبی را از دبیرکلی برداریم.

 

مگر محمود اسلامیان با موافقت خودتان نفر دوم فدراسیون نشد؟ مگر درخواست شما مبنی بر برکناری آیت الهی توسط کفاشیان اجرا نشد؟
پس از این درگیری در حضور نمایندگان، کفاشیان در ظاهر به قصد ادای فریضه نماز و در باطن به نشانه اعتراض به صحبت های وزیر ورزش،جلسه را زودتر ترک کرد. در بازگشت نیز حاضرین پس از صرف ناهار به جلسه خاتمه دادند.


در این نشست ؛ کفاشیان، تاج و اسدی از طرف فدراسیون حضور داشتند و سجادی وخادم نیز گودرزی را همراهی می کردند.



اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------