ناراحتی یک استقلالی/رفتم سر تمرین ستاره ها، راهم ندادند!



اخبار,اخبار ورزشی,حسن روشن

حسن روشن سرپرست تیم ستاره های ایران است ولی تا به حال در تمرین این تیم دیده نشده است.

روشن در این باره توضیح می دهد: «البته روز دوشنبه به تمرین تیم در کارگران رفتند.آمدم بروم داخل که راهم ندادند.» او ادامه می دهد: «از در ورودی کارگران رد شدم اما وقتی می خواستم به جایی بروم که آقای پروین حضور داشت، گفتند شما نمی توانید به داخل بروید. من هم از همان جا برگشتم و رفتم.»


او در پاسخ به این سوال که چه کسی شما را راه نداد و آیا اصلا شما را شناخت، می گوید: «نمی دانم آدمی که آنجا بود من را شناخت یا نه ولی گفتند نمی شود داخل بروی. من هم آدمی نیستم که بگویم حسن روشن هستم.

 

حتی به بچه هایم گفته ام که هیچوقت نگوئید پدر ما حسن روشن است. خلاصه بعد از رفتن از کارگردان به آقای یاریار زنگ زدم و گفتم من آمدم ولی راهم ندادند. گفتند سه شنبه بیا که متاسفانه کار داشتم و نتوانستم بروم. کلا اگر آدم هایی دم در بگذارند که فوتبالی ها را بشناسد، بد نیست.»


حسن روشن ادامه می دهد: «خارجی ها بیشتر قدر پیشکسوت ها را می دانند. من مسئول آکادمی باشگاه الاهلی امارات بود. الان هم عضو کمیته پیشکسوت های این باشگاه هستم. به اردوی این تیم رفتم و دیدم 25 بازیکن آورده اند و 30 پیشکسوت.

 

می گویند پیشکسوت ها برای باشگاه زحمت کشیده اند و هر جا می رویم، باید کنار تیم باشند. واقعا من را خجالت می دهند. باورتان می شود وقتی تیم شان می برد، به من هم پاداش می دهند؟ می گویند شما هم برای الاهلی زحمت کشیده اید.»


او درباره بازی نفت تهران و الاهلی توضیح می دهد: «تعدادی از بازیکنان نفت از جمله احمد خلیل کاپیتان این تیم بازیکن من در آکادمی فوتبال باشگاه بودند. بین سال های 99 تا 2005 روی این بازیکنان کار کردیم. من 9 بازیکن از آکادمی به تیم الاهلی دادم. تعدادی از آنها الان دارند بازی می کنند و در بازی امروز هم حضور دارند. امسال تیم الاهلی واقعا خوب و پر قدرت است. به منصوریان هم پیغام دادم که الاهلی یک بازیکن ریز نقش اماراتی و یک بازیکن برزیلی خوب دارد.

 

 

همینطور نفت احمد خلیل را مهار کند، الاهلی دیگر شانسی برای بردن ندارد.» روشن با اشاره به جو تیم الاهلی می گوید: «من یک ترسی در اردوی الاهلی دیده ام. نفتی ها می توانند برنده بازی باشند.»


او درباره رقم های پرداختی سنگین به بازیکنان خارجی الاهلی می گوید: «اتفاقا آنها معقول پول می دهند. مثل ما نیستند که اینجا پول کرار را بدهیم، آخرش هم به ما فحش بدهد!»
روشن درباره غیبت دایی در تیم ستاره ها به خاطر کریمی هم توضیح می دهد: «اتفاقا من از علی دایی می خواهم که به بازی بیاید. باید فردا بیائیم زیر تابوت همدیگر را بگیریم؟ همه این بازیکنان شناسنامه فوتبال ما هستند. تلاش می کنیم علی را بیاوریم.»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------