عزم دسته جمعی برای آوردن علی دایی به تیم ستارگان!



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

علی دایی نمی خواهد در بازی ستارگان ایران با ستارگان جهان حضور داشته باشد.

علی دایی مطرح ترین فوتبالیست ایرانی در مجامع بین المللی شناخته می شود. آقای گل جهان که شناسنامه فوتبال ایران هم تلقی می شود اما تمایلی برای حضور در بازی روز جمعه ستارگان ایران با ستارگان جهان ندارد.

 

بسیاری این موضوع را به اختلاف او با علی کریمی نسبت می دهند. گفته می شود علی کریمی درخواست کرده بود که علی دایی در این مسابقه نباشد، موضوعی که کریمی آن را تکذیب می کند.

 

از سویی علی دایی که این روزها مدام در معرض مصاحبه های نیش و کنایه دار علی کریمی است در محفلی دوستانه گفته که حضور در ترکیب تیم ستارگان ایران به حرص و جوش خوردنش نمی ارزد و بهتر است اصلا حضور نداشته باشد و روی تیم خود تمرکز کند.

با این اوصاف اخبار زیادی درباره تلاش دسته جمعی برخی از چهره های شاخص فوتبالی برای کشاندن علی دایی به تیم ستارگان دیده می شود. خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، علی پروین، حسن روشن، کریم باقری و ..... همه تلاش خود را می کنند تا علی دایی را راضی کنند.

شاید این تلاش ها نتیجه مثبتی دهد به خصوص اینکه صفحه فیسبوک منتسب به علی دایی از اتفاق مهمی که برای هواداران دایی سورپرایز است خبر می دهد. به هر حال خیلی بد می شود اگر پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ ایران در ترکیب تیم ستارگان ایران مقابل تیم ستارگان جهان حضور نداشته باشد...


اخبار ورزشی - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------