گودرزی: کمتر از 15 درصد مردم ایران ورزش می‌کنند



اخبار,اخبار ورزشی,محمود گورزی

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید که کمتر از 15 درصد مردم ایران ورزش می‌کنند در صورتی که در کشورهای توسعه‌یافته این رقم 70 درصد است.

محمود گورزی طی سخنانی در جشنواره «ورزش برای همه» که در محل مجموعه ورزشی آزادی درحال برگزاری است، تصریح کرد: حرکت نمادین خوبی صورت گرفته و امیدوارم این دست از حرکات بیشتر ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: مجموعه کارگزاران ورزش همگانی این اقدام شایسته را ترتیب داده‌اند. باید ورزش را در خانواده‌ها ترویج دهیم و ورزش را به عنوان یک محور مهم برای سلامت جامعه مطرح کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باید با ورود خانواده‌ها ورزش را فرهنگی کنیم. ورزشی شدن خانواده‌ها و ورزش کردن آنها و البته ایجاد فرهنگ ورزشی یک دستاورد مهم برای این جشنواره است.

او با ابراز تاسف از درصد اندک میزان ورزش در میان مردم ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه کمتر از 15 درصد مردم ایران ورزش می‌کنند ولی در کشورهای توسعه‌یافته این عدد بالای 70 درصد است. متاسفانه ورزش درون خانواده‌ها کمتر جای دارد.

گودرزی در پایان تصریح کرد: امیدوارم خانواده‌ها با ورزش آشتی کنند و آسیب‌های جسمانی در میان آنها کاهش پیدا کند. این بضاعت کم ماست که سبب شده در ورزش همگانی کمتر رشد کنیم.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------