آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

همه چیز درباره اعتصاب زیرپوستی در پرسپولیس؛ از مادر خرجی کریم باقری تا پیشنهادهای برانکو



اخبار,اخبار ورزشی,کریم باقری

قرار بود بازیکنان پرسپولیس مشکلات عدیده مالی تیم را رسانه‌ای کنند اما تماس‌هایی از بالا (!) آنها را از این کار منصرف کرد.

قصه پرسپولیس به استاندارد داستان‌های پرغصه ژاپنی پخش شده از تلویزیون در اوایل دهه ٧٠ نزدیک می‌شود!

اگر در نسخه ایرانیزه‌شدن آن سریال‌ها با یک زن رنج‌کشیده طرف بودیم، این‌جا تیمی داریم که در حال تلاش برای حفظ رکورد حضور همیشگی در بالاترین سطح فوتبال ایران است و پول خرید شام را هم ندارد!

* بیسکویت به جای شام!
قرار بود بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین صبح دیروز در ورزشگاه درفشی‌فر در گفتگو با خبرنگاران، مشکلات عدیده مالی تیم را رسانه‌ای کنند اما تماس‌هایی از بالا (!) آنها را از این کار منصرف کرد.

گویا به شکل زیرپوستی اعتصابی صورت گرفته و وعده مسئولان باشگاه هم ثمری ندارد؛ حتی گفته می‌شد احتمال تعطیلی تمرینات صبح امروز هم وجود داشت. مشکل به‌حدی بغرنج جلوه داده می‌شود که بازیکنان به "مادر خرجی" کریم باقری پس از بازی با فولاد در اهواز، قبل از برگشت به تهران به‌جای شام، بیسکویت میل کردند!

* مشکل مسکن
انگار تبلیغات تلویزیونی با ترجیع‌بند "تو فکر یه سقفم" زبان حال امثال علی علیپور (زننده گل برتری پرسپولیس در دربی برگشت فصل گذشته) و علی فاطمی است. دومی پس از چند شب خواب در ورزشگاه درفشی‌فر به لطف باقری، صاحب یک منزل اجاره‌ای شده تا حداقل نیاز به استراحت در مکانی بدون استرس را برآورده ببیند.

باقری شاکی از اتفاقات رخ داده به درستی اتفاقات اخیر را در شان قهرمان سابق جام در جام آسیا نمی‌داند و از مدیران باشگاه خواسته اگر توان مدیریت تیم را ندارند، جای خود را به دیگران بدهند؛ اتفاقی که با توجه به روند فعلی بعید است رخ بدهد.

* پاسخ طاهری به اظهارات باقری
طاهری، سرپرست پرسپولیس در جنجالی‌ترین بخش صحبت‌های اخیرش در پاسخ به انتقادات تند باقری به مسئولان باشگاه اعلام کرد هر بازیکن و شخصیت بزرگی باید حد و حدود خود را بدانند و در چارچوب وظایف خود عمل کنند.

او از خرید بلیت به قیمتی گزاف به‌عنوان کمک از سوی هواداران متمول را به‌عنوان یکی از خرده راهکارها برای مشکل مالی نام برد. طاهری، اقدام بحث‌برانگیز اخیر مبنی بر درخواست کمک مالی از هواداران را اقدامی خودجوش از سوی پرسپولیسی‌ها عنوان کرد!

* برانکو ماندنی است؟
در این شرایط، برانکو، سرمربی پرسپولیس چه به خاطر نتایج ضعیف و چه به دلیل مشکلات مالی، کاندیدای اول اخراج است اما گویا دل خوشی دارد و ادعا کرده به خاطر ماندن در تیم بی‌پول پایتخت بسیاری از پیشنهادها را رد کرد!

او نمی‌داند با این وضع تا چه زمانی حوالی درفشی‌فر دوام خواهد آورد و به قول خودش در چنین شرایطی وجهه حرفه‌ای‌اش ضربه می‌خورد.

به هر حال این مسائل و هزاران داستان و مشکل پیدا و پنهان دیگر دریچه‌ای است به سوی "داستان پرسپولیس"!

اخبار ورزشی - شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------