آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

ترس بی جای مظلومی 100 میلیون تومان به استقلال ضرر زد



اخبار,اخبار ورزشی,مظلومی

سرمربی تیم فوتبال استقلال بی دلیل از بازی با چین تایپه ترسید و باشگاه آبی را از 100 میلیون تومان درآمد بی نصیب گذاشت.

قرار بود عصر روز گذشته استقلال در دیداری دوستانه به مصاف چین تایپه برود اما پرویز مظلومی که به شدت محافظه کار است و می ترسد با باختن در بازی تدارکاتی پیش اعضای هایت مدیره زیر سوال برود، به این بهانه که بازیکنان استقلال در مرحله بدنسازی هستند و نمی توانند در یک بازی سنگین به میدان بروند، بازی با چین تایپه را لغو کرد و در عوض آبی پوشان را به مصاف تیم توحید فرستاد.

اما درست همان زمان که استقلال 3 بر یک توحید را برد، چین تایپه به مصاف نیروی زمینی رفت و با گلی که از روی نقطه پنالتی خورد، یک بر صفر به این تیم تهرانی باخت.

شکست یک بر صفر تایوانی ها مقابل نیروی زمینی نشان داد مظلومی بی دلیل از تیم ملی چین تایپه ترسید. این ترس 100 میلیون تومان به استقلال ضرر زد.

اگر استقلال با چین تایپه بازی می کرد، از آنجایی که این بازی پخش مستقیم داشت، اسپانسر 100 میلیون تومان اضافی به استقلال می داد (توافق استقلال و اسپانسر به این شکل است که هر بازی دوستانه که پخش تلویزیونی داشته باشد، 100 میلیون تومان مبلغ قرارداد استقلال و اسپانسر را بالا می برد).

اما ترس مظلومی از عواقب باخت احتمالی در بازی تدارکاتی، استقلال را از درآمدزایی 100 میلیون تومانی بازداشت.

گفتنی است چین تایپه برای بازی با عراق به تهران آمده است. عراق بازی های خانگی اش در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های آسیا 2019 را به جای بغداد در تهران برگزار می کند.

اخبار ورزشی - راد نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------