ناشی گری مدیران پرسپولیس همه را در شوک فرو برده



اخبار,اخبار ورزشی,امیر عابدینی

مدیر عامل سابق باشگاه‌پرسپولیس گفت: «آقایان بودجه را شفاف به مردم بگویند و کسر بودجه را هم بگویند و سهم مردم را برای جبران کسر بودجه اعلام کنند.

امیر عابدینی در خصوص طرح جدید مدیران پرسپولیس برای درآمدزایی از پول هواداران اظهار داشت: «در تمام دنیا درآمد باشگاه‌ها بر اساس اساسنامه‌ای که دارند تعریف شده است؛ مثلا بلیت فصل یا البسه باشگاه را می‌فروشند چون قانون کپی‌رایت وجود دارد.

 

یک روش هم این است که به مردم می‌گویند می‌خواهیم فلان بازیکن را بخریم و ارزش سهام باشگاه را بالا می‌برند و باشگاه‌ها از این طریق سود می‌کنند.»

وی افزود: «مردم با خرید سهام گران‌تر به باشگاه سود می‌رسانند، یعنی کمک مردم به باشگاه‌ها غیر مستقیم است اما تعریف باشگاه به این شکل است که درصدی از سهام باشگاه مال مردم است و باشگاه‌ها دولتی نیستند.»

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال همچنین متذکر شد: «سوال ما این است که استقلال و پرسپولیس دولتی هستند یا نه؟ آقایان بودجه را شفاف به مردم بگویند و کسر بودجه را هم بگویند و سهم مردم را برای جبران کسر بودجه اعلام کنند و بلیت را 2 هزار تومان گران‌تر بفروشند تا از کمک‌مردم بهره ببرند یا از مردم بخواهند تقویم باشگاه که برای سال بعد چاپ می‌شود را پیش خرید کنند یعنی برای دریافت این کمک‌ها باید روش داشته باشند.»

مدیر عامل پیشین باشگاه‌پرسپولیس خاطرنشان کرد: «اینکه آقایان برای دریافت کمک‌های مردمی شماره حساب اعلام می‌کنند گرفتاری‌هایی ایجاد می‌کند چرا که این پول به خزانه می‌رود و برای بازگشت آن کنترل‌های خاصی دارد و کار سخت می‌شود.

 

دوستان ما چون در کار اجرایی قوی نبوده‌اند روشی که اعلام کرده‌اند همه را در شوک فرو برده است. طاهری اعلام کرده هر هوادار 5 هزار تومان کمک کند. این رقم را از کجا آورده؟ شاید نیاز باشد هر  هوادار 250 تومان کمک کند. این 5 هزار تومان را از کجا آورده‌اند؟»

وی ادامه داد: «سلسله مراتب مدیریتی باشگاه‌پرسپولیس مشکل دارد که منجر به این شبهات می‌شود. یعنی شبهه ایجاد می‌شود که این پول را بدهیم که چه بشود؟ دوستان شفاف بگویند این پول کجا هزینه می‌شود و آیا در بودجه باشگاه کمک‌های مردمی دیده شده یا نه؟ اگر دیده نشده که نمی‌توانند چنین کاری کنند و اگر هم دیده شده برنامه‌بودجه باشگاه را شفاف اعلام کنند تا سهم مردم مشخص شود و هواداران بدانند چقدر باید کمک کنند.»

عابدینی در پایان درباره اینکه امیر حاج‌رضایی در اظهارنظری صدقه جمع‌کردن را در شأن باشگاه‌پرسپولیس ندانسته، گفت: «اصلا بحث صدقه نیست. این نظر من نیست و نظر حاج‌رضایی است و ما هم به نظر او احترام می‌گذاریم اما اینکه این اظهارنظرها در شأن باشگاه‌پرسپولیس هست یا نه باید بگویم خیلی چیزهای دیگر هم در شأن پرسپولیس نیست و خیلی چیزهای دیگر هم در شأن پرسپولیس هست اما واقعا این مسائل رعایت می‌شود؟»

اخبار ورزشی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------