آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

شاید روزی دوباره ۶ گل به استقلال بزنیم



اخبار,اخبار ورزشی,هادی نوروزی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، اما شاید روزی بتوانیم نتیجه دربی سال ۵۲ را تکرار کنیم و ۶ گل به استقلال بزنیم.

هادی نوروزی در گفت‌وگو  درخصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین فرا رسیدن 16 شهریور، سالگرد دربی تاریخی سال 52، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

از شرایط تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس در این روزها صحبت کن.
واقعاً روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. در این روزها تمرینات پرفشار بدنسازی انجام دادیم، به‌طوری‌که بدن بازیکنان درد می‌گرفت. با این همه صبح و بعدازظهر تمرینات خوب و فشرده‌ای انجام دادیم و از فردا هم تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم و آماده بازی با پیکان در جام حذفی می‌شویم.

به نظر می‌رسد قرعه پرسپولیس در جام حذفی نسبت به سایر حریفان سخت‌تر است و باید در اولین بازی به مصاف پیکان بروید.
ما به قرعه‌های سخت عادت کردیم. پرسپولیس در قرعه‌کشی‌ها شانس ندارد، اما ما واقعاً شرایط خوبی داریم و خارج از شوخی قرعه خوب و بد برای ما معنی نمی‌دهد. در جام حذفی فقط باید پیروز شد و ما به بردن فکر می‌کنیم.

خودت تجربه قهرمانی در جام حذفی را همراه با پرسپولیس داری. فکر می‌کنی پرسپولیس جام حذفی را باید جدی بگیرد یا لیگ برتر یا هر دو؟
به هر حال رسیدن به آسیا و کسب سهمیه در جام حذفی راحت‌تر است؛ چراکه با 6-5 بازی می‌توان قهرمان شد. ما جام حذفی را جدی می‌گیریم، اما از طرف دیگر لیگ برتر هم برای ما و هواداران‌مان بسیار مهم است.

 

پرسپولیس 7 سال است که قهرمان لیگ برتر نشده و کاسه صبر هواداران‌مان لبریز شده است. مسلماً ما در حذف جام با همه توان به میدان می‌رویم.

با توجه به اینکه پرسپولیس از 15 امتیاز 5 هفته ابتدایی لیگ 11 امتیاز را از دست داده و تنها 4 امتیاز کسب کرده، فکر می‌کنی آیا هنوز می‌توان پرسپولیس را مدعی قهرمانی در لیگ برتر دانست؟
قهرمان شدن به حرف نیست و به عمل است. ما برای موفقیت همه تلاش‌مان را می‌کنیم، از طرف دیگر 25 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و با توجه به اینکه تیم جوانی داریم این انتظار می‌رفت که در ابتدای لیگ کم‌تجربه باشیم، اما خوشبختانه روز به روز بهتر می‌شویم و قطعاً تا پایان لیگ زمان زیادی باقی مانده است.

چند روز است که با سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کنی. فکر می‌کنی چه زمانی شرایطت ایده‌آل شود؟
ویروس قوی به بدنم وارد شده، به‌طوری‌که حتی نای راه رفتن هم نداشتم. بدن‌درد وحشتناک، تب و سرگیجه داشتم که فکر نمی‌کنم سرماخوردگی این طور باشد، البته هنوز هم با این ویروس درگیرم و امیدوارم که امروز که تمرین تعطیل است به شرایط خوبی برسم و از فردا با آمادگی کامل کنار سایر بازیکنان تمرین کنم.

در بازی پرسپولیس و بهمن جوان درحالی که تو در زمین بودی، اما محسن بنگر به‌عنوان کاپیتان برای مراسم ابتدای بازی پیش داور رفت. چه شد که تصمیم گرفتی بنگر کاپیتان باشد؟
خوشبختانه در پرسپولیس همه با هم دوست و رفیق هستند. بازیکنان بزرگی در پرسپولیس بازی می‌کنند و فرق نمی‌کند چه کسی کاپیتان باشد. در زمان شروع بازی با بهمن جوان کار پزشکی داشتم و از طرف دیگر هم داور عجله داشت که بازی آغاز شود و به همین دلیل به محسن بنگر گفتم که او به‌عنوان کاپیتان پیش داور برود، البته بنگر هم بازیکن بزرگ تیم و باتجربه است و خوشبختانه در تیم ما رفاقت حرف اول را می‌زند.

امروز 16 شهریور سالگرد برد تاریخی و 6 گله پرسپولیس مقابل استقلال است. این روز چه چیزی را به تو یادآوری می‌کند؟
به هر حال این برد 6 گل، جزو خاطرات خوب پرسپولیسی‌هاست و هنوز هم همه از آن صحبت می‌کنند و حتی هواداران در عکس‌های یادگاری عدد 6 را نشان می‌دهند.

 

به هر حال آن بازی، یک بازی بزرگ و فراموش‌نشدنی است که همیشه در تاریخ ماندگار است.

 

من هم به نوبه خودم این روز را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و به‌عنوان یک پرسپولیسی از خوشحالی هواداران شاد هستم.

فکر می‌کنی باز هم پرسپولیس می‌تواند آن برد 6 بر صفر را تکرار کند؟
در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و پیش‌بینی چنین موضوعی سخت است. چیزی که مهم است، این است که بازی 6 تایی‌ها در تاریخ ماندگار است و شاید هم روزی ما این نتیجه را تکرار کردیم و دوباره 6 گل به استقلال زدیم.

زمانی که به‌عنوان هوادار فوتبال می‌دیدی، کدام دربی برایت خاطره‌انگیزتر بوده است؟
زمانی که فوتبالیست حرفه‌ای نبودم، کری می‌خواندم و حتی چند بازی را به استادیوم هم رفتم. یکی از دربی‌هایی که همیشه در یاد من می‌ماند همان بازی بود که مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود و پرسپولیس با 2 گل مهرزاد معدنچی و مهرداد اولادی استقلال را شکست داد. من از بچگی پرسپولیسی بودم و تا آخر عمرم هم پرسپولیسی می‌مانم.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------