مبلغ قرارداد بازیکنان برخی رشته‌ها بیشتر از فوتبال است



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی تاج

رئیس سازمان لیگ اعلام کرد مبلغ قرارداد بازیکنان‌ برخی رشته‌ها بیشتر از بازیکنان تیم‌های فوتبال است.

مهدی تاج  در مورد جلسه امروز خود با مسئولان لیگ فدراسیون فوتبال ژاپن گفت: پس از اینکه قرارداد خواهرخواندگی خود را با فدراسیون‌های ایتالیا و ژاپن منعقد کردیم ابتدا با ایتالیایی‌ها و سپس جلسه دیگری را با مسئولان ژاپنی برگزار کردیم چرا که برای ما نقطه عطف این قرارداد این است که به درآمدزایی و بازاریابی بیشتری از لیگ‌مان برسیم.

وی ادامه داد: در بحث بازاریابی و درآمدزایی از لیگ  در کشور ما فقط به تبلیغات دور زمین، حق پخش تلویزیونی و تبلیغات روی پیراهن معطوف می‌شویم و این در حالی است که در جلسه امروز که با مسئولان ژاپنی داشتیم آنها اعلام کردند که 17 مورد برای درآمدزایی وجود دارد.

تاج گفت: چون فوتبال ژاپن در آسیا یک فوتبال استاندارد محسوب می‌شود این جلسه برای ما مفید بود ضمن اینکه برخی از مدیران باشگاهی نیز با حضور در این جلسه از مباحث آن استفاده کردند.

 

یک روز هم ژاپن مثل ما بود و آنها برای خصوصی‌سازی مشکلاتی داشتند اما در هر صورت این مسیر را طی کردند و ما هم باید آن را طی کنیم. امیدواریم دانش آن را پیدا کنیم و پس از آن به دنبال اجرایی کردن این مسیر باشیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه برخی‌ها از شفاف سازی قراردادهای بازیکنان لیگ برتری ناراحت شده‌اند، گفت: همیشه عدد و رقم‌های زیاد به قرارداد بازیکنان گفته می‌شد که در این مورد برخی باشگاه‌ها مظلوم واقع می‌شدند و به خاطر برخی رقم‌های میلیاردی به فوتبال نیز هجمه‌های زیادی وارد می‌شد که ما خواستیم ظاهر و باطن قراردادها یکی باشد ضمن اینکه پارسال این کار را انجام دادیم و حتی اعلام کرده بودیم امسال این کار انجام خواهد شد.

وی افزود: با منتشر شدن قرارداد بازیکنان تیم‌های لیگ برتری فوتبال مشخص شد که برخی رشته‌ها قرارداد بازیکنان‌شان در برخی موارد از فوتبال هم بیشتر است.

 

در هر صورت ما این کار را انجام دادیم تا مردم و هواداران از رقم دقیق قراردادها باخبر شوند و در همین راستا هیچ پنهان‌کاری از سوی باشگاه‌ها و سازمان لیگ وجود ندارد.

تاج در مورد ناراحتی برانکو از این موضوع گفت: ارزیابی بنده روی برانکو بسیار مثبت است و او را مربی بادانشی می‌دانم و خیلی هم خوشحالم که او وارد لیگ ما شده است.

 

به خصوص زمانی که می‌بینم که او در راستای اهداف سازمان لیگ که جوانگرایی است حرکت می‌کند آنهم در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بسیار خرسند می‌شوم و این موضوع از نظر من بسیار خوب است و احترام خاصی برای آن قائل هستم.

وی در مورد اینکه برانکو گفته است که بهتر است سازمان لیگ هم قرارداد پرسنلش را منتشر کند، گفت:‌شاید هم ما این کار را کردیم.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------