آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

پاسخ کنایه آمیز دنیزلی به ادعاهای برانکو؛ برای قهرمان شدن به هر کاری تن نمی دادم!



اخبار,اخبار ورزشی,دنیزلی

سرمربی ترک تبار سابق پرسپولیس گفت: «یک بار به خاطر کم لطفی داور قهرمان نشدم و یک بار هم به خاطر کم لطفی برخی از بازیکنان اما اینها باعث نشده که دینم را به هواداران پرسپولیس فراموش کنم.

برانکو ایوانکوویچ چند روز قبل و پس از تمرینات پرسپولیس صراحتا و به صورت آشکار اعلام کرد که از مربیانی چون دنیزلی و آری هان بزرگتر است.

او ابتدا مدعی شد که بزرگترین مربی خارجی است که طی 15 سال گذشته برای پرسپولیس به ایران آمده و هنگامی که از او پرسیده شد که مربیان بزرگی چون آری هان و دنیزلی نیز به ایران آمده اند اعلام کرد: «دنیزلی دوست خوب من است اما او فقط در ترکیه و ایران کار کرده و در ایران قهرمانی ای کسب نکرده است.»

این ادعای برانکو بهانه ای شد تا حرف های مصطفی دنیزلی را بشنویم. وی پس از شنیدن ادعای برانکو ابتدا با صدای بلند شروع به خندیدن کرد و اظهار داشت: «هرگز عادت ندارم در مورد همکارانم و مربیان دیگر صحبت کنم.

 

 

 

به همین خاطر جوابی هم برای ادعاهای برانکو ایوانکوویچ ندارم. اما حالا که با من تماس گرفته اید بهتر است چند مطلب را مطرح و منتقل کنم. نکته هایی که مدت ها بود قصد داشتم آنها را با هواداران خوب پرسپولیس در میان بگذارم.»

دنیزلی ادامه داد: «نکته اول این است که من هرگز از طریق مدیربرنامه و ایجنت خودم به تیمی منتقل نشدم. چون اصلا ایجنت و مدیربرنامه ندارم و تا به حال هم نداشته ام. مطلب دوم باید اعتراف کنم که با هیچ خبرنگاری هیچ ارتباط خاصی نداشم.

 

ارتباط من با خبرنگاران همیشه ارتباطی ورزشی بوده است. آن هم در جایگاه های تعریف شده. من به عنوان سرمربی و آنها خبرنگار ورزشی در مورد مسایل تاکتیکی و فنی صحبت می کردیم و هیچ مساله دیگری بین من و خبرنگاران نبوده است.»

سرمربی ترک تبار و محبوب پرسپولیسی ها که به نظر می رسید با کنایه صحبت می کند افزود: «نکته بعدی این است که من می توانستم قهرمان شوم. قهرمانی در تیم های مختلف برای من کاری نداشت. اما به یکسری از مسایل تن ندادم.

 

من مصطفی دنیزلی هستم و در فوتبال دنیا و اروپا به اندازه کافی با خصوصیات اخلاقی من آشنا هستند. می توانستم در بعضی مقاطع با انجام یکسری مسایل ویژه قهرمان شوم اما اگر به این مسایل تن می دادم دیگر نامم مصطفی دنیزلی نبود.»

دنیزلی تاکید کرد: «نکته چهارم و آخرین نکته ای که باید اضافه کنم من دو قهرمانی به هواداران پرسپولیس بدهکارم. در دو مقطع به این تیم آمدم. به رغم اینکه در شرایط خوبی به این تیم اضافه نشدم اما نتوانستم قهرمان شوم و این مساله را قبول دارم.

 

یک بار به کم لطفی داور قهرمان نشدم و یک بار هم به خاطر کم لطفی برخی از بازیکنان. اما اینها باعث نشده که دینم را به هواداران پرسپولیس فراموش کنم.»

دنیزلی در پایان گفت: «همان طور که گفتم نه جواب برانکو را می دهم و نه هیچ کدام از همکارانم را. نکته های بالا را هم دوست داشتم در جریان باشید.»

افندی هواداران پرسپولیس همچنان با خنده های بلند خداحافظی کرده و ... !

اخبار ورزشی - اسپرت تی وی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------