اختلاف مظلومی و افشارزاده علنی شد



اخبار,اخبار ورزشی,مظلومی و افشارزاده

حرف های مدیرعامل استقلال به وضوح نشان داده که درباره کرار با سرمربی استقلال اختلاف نظر دارد و ابایی از افشای این اختلاف‌ها ندارد.

از همان زمان که پرویز مظلومی به خاطر اولین باختش به هیات‌مدیره فراخوانده شد و بعدتر در اعتراض به تبعیض در پرداخت‌های باشگاه به اعضای کادرفنی، راهی باشگاه شد، ریشه‌های اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل و سایر اعضای هیات‌مدیره شکل گرفت.

به طور کاملا زیرپوستی، فوتبالی‌ها می‌دانستند که جرقه‌های اختلاف بین کادر فنی و کادرمدیریتی در باشگاه استقلال زده شده و دیر یا زود این جرفه‌ها آتشی خواهد شد که دامنگیر تیم می‌شود.

بعد از این اتفاقات کوچک و بزرگ، بالاخره موضوع جاسم کرار، همان بحثی شد که اختلاف‌های بین مظلومی و افشارزاده و اعضای هیات‌مدیره را علنی می‌کرد.

مظلومی که با وجود جدایی ریوالدو، با از دست دادن جاسم کرار قطعا در زمینه بازیکن با مشکل مواجه می‌شد از همان ابتدا مخالفت جدی خود را با جدایی کرار اعلام کرد.

 

این در حالی بود که خیلی زود از سرپرست و آنالیزور تیم تا مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره، همه و همه علیه کرار موضع گرفتند و حکم به اخراج این بازیکن از استقلال دادند.

مظلومی البته بعد از مشاهده هجمه مخالفت‌هایی که علیه کرار به راه افتاده بود، سعی کرد حمایت خود از این بازیکن را به صورت علنی بیان نکند.

 

حتی او با ارسال نامه‌ای، کرار را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه هم قرار داد اما در تمام این مراحل همه می‌دانستند که سرمربی تیم فوتبال استقلال قلبا با اخراج کرار موافق نیست.

تا اینکه بالاخره بعد از برگزاری جلسه نظری جویباری با کرار تا وقتی حکم مورد نظر برای این بازیکن صادر شود، مظلومی تصمیم گرفت به او اجازه تمرین دهد تا باشگاه در زمان مناسب درباره این بازیکن تصمیم‌گیری کند.

مظلومی همچنین در توضیح درباره دلیل اجازه دادن به کرار، اعلام کرد که طی تماسی با نظری جویباری، معاون ورزشی باشگاه، از او پرسیده که کرار می‌تواند تمرین کند که جویباری هم اعلام کرده مانعی برای این موضوع وجود ندارد.

این توضیحات اما ظاهرا به هیچ عنوان از نظر مدیرعامل باشگاه قابل قبول نبوده است! چرا که او در مصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرده که مظلومی برای صدور مجوز تمرین کرار باید از او اجازه می‌گرفته است.

افشارزاده در مورد حضور کرار در تمرین استقلال قبل از رای کمیته انضباطی و خواسته نظری جویباری از مظلومی برای حضور کرار در تمرین، اینطور توضیح داده: «مظلومی باید از من هم می‌پرسید.

 

من مدیرعامل باشگاه هستم. کرار خطا کرده بود و باید ابتدا رای کمیته انضباطی او اعلام می‌شد. خود ما بی جهت به برخی مسائل دامن می‌زنیم.»

با این توضیح افشارزاده به وضوح نشان داده که درباره کرار با مظلومی اختلاف نظر دارد و ابایی از افشای این اختلاف‌ها ندارد! با توجه به اینکه مظلومی هم به حضور کرار در این تیم اصرار دارد، بعید نیست این بازیکن منشأ بروز اختلاف‌های شدیدتری در باشگاه شود.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------