بانوی فوتبالیستی که با مخالفت شوهر مشهورش از تیم ملی خط خورد



اخبار,اخبار ورزشی,نیلوفر اردلان

آغاز اولین سال تحصیلی فرزند فوتبالیست و فوتسالیست نامدار تیم ملی بانوان، دلیل مخالفت همسر وی با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

نیلوفر اردلان فوتبالیست و فوتسالیستی که از روز اول استارت این دو رشته برای بانوان ایران حضور فعال و چشمگیری داشته و حالا بعد از 19 سال بازی درست زمانی که بانوان فوتسالیست در آستانه تجربه نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی در مالزی هستند، نمی تواند تیم ملی را همراهی کند!

دلیل غیبت او در مالزی جالب توجه است. این موضوع به برخی قوانین داخلی کشور و زندگی شخصی او باز می گردد.

اردلان که جزو بهترین های فوتسال بانوان ایران است و تیم ملی بدون او در مسابقات چپ پای باتجربه ندارد، پسر هفت ساله ای به نام رادان دارد که باید تا چند روز دیگر نخستین سال تحصیلی اش را در مقطع دبستان آغاز کند از همین رو همسر وی که اتفاقا از همکاران مطبوعاتی در ورزش و مجری شبکه ورزش (مهدی توتونچی) است، تمایلی برای تمدید پاسپورت او نشان نداده تا اردلان در روز اول مهر کنار فرزندش باشد.

توتونچی سال ها به حمایت از ورزش بانوان و همسرش پرداخته اما حالا نوک پیکان انتقادها به سمت وی روانه است.

اردلان در این باره گفت: «28 شهریور زمان جشن ورود به کلاس اول پسرم است که می توانم در کنار او باشم. تیم بیست و نهم پرواز دارد. ضمن اینکه دوم و سوم مهر تعطیل است و بعد از آن تیم از مالزی بر می گردد بنابراین موضوع سر فقط یک روز مدرسه رفتن رادان است.»

وی افزود: «من از طریق انجمن حقوق زنان پیگیر این موضوع خواهم بود. من برای تفریح خارج از ایران نمی روم. هدفم اعتلای پرچم و کشورم است. مگر بعد از  نایب قهرمانی در داخل سالن گوانجو چه چیزی عاید ما شد؟ همان طور که پسرها مشکل سربازی دارند و راه حلی برایش پیدا می شود، باید کاری هم برای بانوان صورت بگیرد. مگر چه فرقی بین ماست؟ من زن و مادر هستم و از حقم در این دو مقوله نمی گذرم.»

این در حالی است که شنیده می شود، پادر میانی بسیاری از اهالی فوتبال نتوانسته مشکل اردلان را حل کند.

اردلان خبر این اتفاق را در اینستاگرامش نیز منشتر کرده و تعداد زیادی به این اتفاق واکنش نشان دادند و خواستار رسیدگی به آن شدند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------