ترفندهای عجیب 200 میلیونی دروزاه بان مشهور در بستن قرارداد!



اخبار,اخبار ورزشی,دروزاه بان

دنیای زیر میزی فوتبال دنیایی است که همه آن را می‌شناسند، همه آن را می‌بینند و همه خودشان را به آن راه می زنند چون صلاح اینست که نبینند.

در حالی که سازمان لیگ قراردادهای چهار برگی را ثبت و نهایتا منتشر کرده است، برخی اهالی فوتبال اعلام کرده‌اند رقم‌های منتشر شده متعلق به آنها نیست و رقم واقعی قراردادشان چیز دیگری است!

این نشان می دهد که در زیر میز فوتبال دنیای بزرگ و اسرار آمیزی وجود دارد. دنیایی غیر قابل درک و غیرقابل وصف. فوتبال درآمدهای انکار ناپذیری دارد که قوانین ایران در مورد بعضی از آنها درست اعمال نمی‌شود و عملا پول فوتبال را می‌برند جایی دیگر و فوتبالیست این مهم را برنمی‌تابند.

با این حال اما باید تاکید کرد که دنیای زیر میزی فوتبال دنیایی است که همه آن را می‌شناسند، همه آن را می‌بینند و همه خودشان را به آن راه می زنند چون صلاح اینست که نبینند.

برخی به جای پولشان خانه و زمین می‌گیرند و بعضی هم اتومبیل گرفتند و البته پس از آنکه اتومبیل‌ها سند نخورد صدای اعتراض همه درآمد.

بازیکنی را می‌شناسیم که یک درصد از سود فروش فلان محصول کارخانه را می‌گیرد و برای دیگری پول می‌ریزند به حسابش و فاکتور خرید آب معدنی صادر می‌کنند.

مربی را می‌شناسیم که دویست میلیون بیشتر به حسابش واریز کردند که متعلق به خودش نبود، بلکه کل دویست میلیون متعلق بود به دروازه‌بان مشهور تیم بود که به وی اعتماد داشت.

آن مربی دویست میلیون را گرفت و به دروازه‌بان مورد نظر تقدیم کرد تا دروازه بان با این ترفند بتواند باز هم بیشتر پول بگیرد و صدای کسی در نیاید اما نکته اینجاست که امروز برای آن مربی بیست میلیون تومان مالیات آمده و کسی هم حاضر نیست آن را بپردازد و مربی مورد نظر هر چقدر به آن باشگاه مراجعه می کند نتیجه‌ای نمی گیرد و حالا بابت پولی که نگرفته باید مالیات بدهد!

در هر صورت روزی باید به این موضوع رسیدگی کرد و این دروغ گویی‌ها را از بین برد. باور کنید ضربه‌ای که این دیوار بی‌اعتمادی به جوانتر‌ها در جامعه می‌زند به ویژه بعد از دعواها به خاطر اختلاف حساب‌ها که واقعیت‌ها را تازه برملا می‌کنند، بیشتر از آن دویست یا پانصد میلیونی است که فلان بازیکن به خاطر کیفیت و کارنامه خوبش می‌گیرد.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------