سایپا ترمز پرسپولیس را می‌کشد؟



اخبار,اخبار ورزشی,سایپا

در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و سایپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته ششم فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال پس از چند هفته تعطیلی از دوشنبه و با دیدار استقلال خوزستان و صبای قم آغاز شد. رقابت‌های این هفته با دیدار پرسپولیس و سایپا که چهارشنبه و از ساعت 18:35 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند، به پایان می‌رسد.

پرسپولیس که بدترین شروع خود را در ادوار لیگ برتر در این فصل تجربه کرده و پس از 5 هفته رقابت با کسب تنها 4 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد، این هفته در حالی به مصاف سایپا می‌رود که دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد کم‌کم به روند رو به رشدی دست یافته است.

آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر برابر فولاد خوزستان بود که این تیم موفق شد با نتیجه خوب 2 بر صفر این تیم را در اهواز شکست دهد و اولین پیروزی‌اش را در لیگ امسال به دست آورد. پرسپولیسی‌ها همچنین در اولین بازی خود در جام حذفی تیم شایسته پیکان را شکست دادند و به دور یک هشتم نهایی جام صعود کردند.

این دو پیروزی روحیه خوبی به پرسپولیسی‌ها داده است؛ هر چند اعتصاب بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی باعث شد بخشی از برنامه‌های تمرینی برانکو ایوانکوویچ با مشکل روبه‌رو شود اما این روحیه خوب می‌تواند به پرسپولیس در دیدار این هفته برابر سایپا کمک کند.

در نقطه مقابل سایپای مجید جلالی در جدول جایگاه نسبتا خوبی دارد و با 7 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است. تنها تفاوت سایپا با پرسپولیس تا اینجای فصل کسب یک پیروزی بیشتر است که باعث شده 7 پله از پرسپولیسی‌ها بالاتر قرار بگیرد.

سایپا در هفته ششم باید در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس روبه‌رو شود؛ ورزشگاهی که احتمالا تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس را در این بازی به خود خواهد دید و این مسئله قطعا کار سایپا را با مشکل روبه‌رو می‌کند. با این حال مجید جلالی نشان داده که روش بازی کردن با پرسپولیس را بلد است و تیم‌هایش معمولا برای پرسپولیس دردسر ایجاد می‌کنند.

حالا که پرسپولیس روی دور برد افتاده، باید دید سایپا می‌تواند با نمایشی خوب ترمز این تیم را بکشد و سرخ‌ها را دوباره وارد بحران کند؟

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------