فینال جام حذفی اواخر اردیبهشت در خرمشهر برگزار می شود



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی تاج

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید فینال جام حذفی فوتبال ایران در اواخر اردیبهشت سال آینده در ورزشگاه شهر خرمشهر برگزار می شود.

مهدی تاج درباره وضعیت جام حذفی فوتبال ایران و انتقادات مطرح شده درباره عدم حضور اکثر تیم های لیگ یکی در این رقابت ها گفت:ما درحال سازمان دهی رقابت های حذفی هستیم و بنا داریم که فینال این رقابت ها را تک بازی و در شهر خرمشهر برگزار کنیم.

 

فینال جام حذفی هم یا 28 یا 29 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود. با استاندار خرمشهر صحبت هایی انجام داده ایم و قرار است این شهر آماده دیدار فینال جام حذفی شود.

وی ادامه داد:ما امسال با 80 تیم جام حذفی را آغاز کردیم و 32 قهرمان جام حذفی منطقه ای هم در این رقابت ها حضور داشتند اما همانطور که می دانید جز پیکان، سایر تیم های لیگ یکی در این رقابت ها حضور پیدا نکردند.

 

دلیل این امر هم تا حد زیادی مربوط به سیستم جدید لیگ یک است. به هرحال سازمان لیگ با وجود همه فشارهای جانبی، لیگ یک را در یک گروه برگزار کرد و آنها باید 38 بازی در طول فصل انجام دهند که با اضافه شدن بازی های حذفی تعداد بازی ها بیشتر می شد و به همین دلیل عموما این تیم ها انصراف خود را اعلام کردند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم های لیگ برتری را به بازی به صورت مهمان در اولین دیدار حذفی شان مجبور نمی کنند،بیان کرد: چنین چیزی در آیین نامه پیش بینی نشده است و باید به آیین نامه رقابت ها اضافه شود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به سوالی درباره انتشار قراردادهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد:ما تلاش داریم که آیین نامه خود را مطابق استانداردهای فیفا پیش ببریم. چند اقدام هم در این رابطه شده است از جمله حضور استقلال و پرسپولیس در زمین راه آهن و سایپا، دوم بحث جوانگرایی در لیگ و سوم هم شفافیت در قراردادها.

 

خاصیت اول شفافیت در قراردادها، مبارزه با فساد و بحث شفافیت است. ما در آیین نامه داریم که در صورت الزام می توانیم قراردادها را منتشر کنیم. به خاطر دارید که فصل گذشته خود باشگاه ها این کار را کردند ولی امسال

سازمان لیگ دست به این کار زد
تاج در پایان افزود:در گذشته به خاطر دارید که برخی تیم ها به بازیکنان ماشین و خانه می دادند، ولی الان چون دیگر سقف قراردادی وجود ندارد، از این خبرها نیست و باید بگویم که خیلی از باشگاه ها اطلاعات درستی داده اند و قراردادهایشان همان چیزی است که اعلام شده است.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------