آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

زلزله در استقلال و پرسپولیس؛ تغییر مدیرعامل دو باشگاه قطعی شد



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس و استقلال

برنامه جدیدی که برای هیات مدیره پرسپولیس در نظر گرفته شده حمایت از سرمربی و انتخاب یک مدیرعامل مسلط به درآمدزایی است.

در پرسپولیس و استقلال تغییرات مدیریتی قریب الوقوعی رخ می دهد که منجر به کناره گیری بهرام افشارزاده و علی اکبر طاهری می شود.

در شرایطی که چند هفته پیش مصطفی قنبرپور بدون هماهنگی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، خبر مدیرعاملی طاهری را در اختیار رسانه ها گذاشته بود، هنوز این خبر از سوی هیات مدیره تایید نشده و هیات مدیره پرسپولیس همچنان از اعلام طاهری به عنوان مدیرعامل خودداری می کند.

از یک منبع موثق شنیدیم احتمال کناره گیری طاهری از منصب سرپرستی موقت باشگاه پرسپولیس وجود دارد و شاید طاهری فقط به عنوان عضو هیات مدیره در پرسپولیس بماند و وزارت ورزش و هیات مدیره پرسپولیس بر سر مدیرعاملی یک گزینه دیگر به توافق برسند.

البته این گزینه جدید حسین عبدی نیست و بحث کنار گذاشتن برانکو هم فعلا منتفی است و برنامه جدیدی که برای هیات مدیره در نظر گرفته شده حمایت از برانکو و انتخاب یک مدیرعامل مسلط به درآمدزایی است.


در استقلال هم احتمال تغییر مدیرعامل وجود دارد. گفته می شود افشارزاده از این شرایط که دز وزارت ورزش باشد و از راه دور استقلال را کنترل کند، خسته شده و هر لحظه احتمال دارد شاهرخ سبک دست به عنوان حامی مالی استقلال و یکی از اعضای هیات مدیره مجموعه آبی، گزینه خودش را روی صندلی مدیرعاملی استقلال بنشاند.

در روزهایی که بحث تغییر و تحول در استقلال داغ شده بود، منابع آگاه کامران صاحب پناه مدیرعامل اسبق پیکان و رییس سابق هیات مدیره استقلال را گزینه مدیرعاملی می نامیدند و مدعی بودند سبک دست تمایل دارد با صاحب پناه کار کند.

به هر حال زلزله مدیریتی در استقلال و پرسپولیس در راه است!


اخبار ورزشی - راد نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------