آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

دست دادن با ژاوی یک دنیا می ارزید / لژیونر هم شدم اما کی روش مرا نمی بیند



اخبار,اخبار ورزشی,محمد نوری

‌هافبک مسیمیر قطر گفت: «بازیکنی که من در بازی یکشنبه‌شب دیدم،‌ اصلا آن بازیکنی نبود که بارسلونا را روی یک انگشتش می‌چرخاند.

 محمد نوری، کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس که تصمیم گرفته این فصل را در لیگ قطر سپری کند، از زمان پیوستن به تیم المسیمیر اعلام کرده بود یکی از انگیزه‌های حضورش در قطر پیوستن ژاوی به السد بوده چون آرزویش بازی کردن مقابل کاپیتان سابق بارسلوناست.

به نظر می‌رسد نوری که به شکلی جالب در نخستین ‌سال حضورش در تیم قطری بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته،‌ خیلی زود به آرزویش رسید چون یکشنبه شب در هفته اول لیگ قطر مقابل ژاوی بازی کرد، اگر چه این دیدار با شکست سنگین تیمش همراه بود.

* به آرزویم رسیدم
نوری با اظهارنظر درباره رویارویی‌اش با ژاوی هرناندس حرف هایش را آغاز کرد: «با این‌که ما شکست خوردیم، اما یکی از بهترین روزهای زندگی فوتبالی‌ام را پشت سر گذاشتم چون مقابل بازیکنی قرار گرفتم که در سال‌های اخیر همواره الگوی من بوده است.

 

البته متاسفم شکست بدی خوردیم. ٤ گل در این بازی دریافت کردیم و می‌توانستیم ٤ گل دیگر هم بخوریم که السدی‌ها بی‌دقتی کردند.»

وی افزود: «به‌هرحال اتفاق خوب برای من این بود که به‌عنوان کاپیتان تیمم، اول بازی با ژاوی دست دادم، خوش و بش کردم و عکس یادگاری انداختم که برایم یک دنیا می‌ارزید.»

نوری با اشاره به این‌که ژاوی حرکت خاصی در بازی انجام نداد، گفت: «من حس می‌کنم ژاوی در سال‌های پایانی فوتبالش نمی‌خواهد خیلی به خودش فشار بیاورد.

 

بازیکنی که من در بازی یکشنبه‌شب دیدم،‌ اصلا آن بازیکنی نبود که بارسلونا را روی یک انگشتش می‌چرخاند. دایم منتظر یک حرکت عجیب از ژاوی بودم، اما او سعی می‌کرد خیلی ساده بازی کند.»

* سقوط نکردن مثل قهرمانی است
کاپیتان تیم تازه بالا آمده المسیمیر قطر درباره وضع تیمش خاطرنشان کرد: «این تیم تازه به لیگ ستارگان صعود کرده و نباید انتظار زیادی از آن داشت. مثلا همین تیم السد آن قدر بازیکن داشت که ٣ بازیکن تیم‌ ملی قطر روی نیمکت آن نشسته بودند.

 

فکر نمی‌کنم بتوانیم جایگاه بالایی به دست بیاوریم، اما همین که در لیگ بمانیم، برایمان مثل قهرمانی است. تیم ما از نظر بازیکن پتانسیل بالایی ندارد اما شخصا امیدوارم که در ادامه رقابت‌ها وضع بهتری پیدا کنیم.»

نوری صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: «بازی‌کردن من در این‌جا خیلی ربطی به سطح تیمی که در آن قرار دارم، ندارد. می‌خواستم یک چالش جدید را تجربه کنم و به خاطر همین به قطر آمدم.

 

همین که من شانس این را دارم مقابل بازیکنانی مثل ژاوی بازی کنم، یک افتخار بزرگ است. در ضمن در تیمی هستم که کاپیتانی‌اش را به دلیل تجربه‌ای که دارم به من سپرده‌اند و احترام زیادی برایم قایل هستند.»

* کی‌روش مرا نمی‌بیند
آیا نوری هنوز به تیم ‌ملی فوتبال فکر می‌کند؟ کاپیتان مسیمیر این‌گونه پاسخ داد: «تا جایی که در سال‌های اخیر یادم می‌آید، کی‌روش به اکثر بازیکنانی که خارج از ایران بازی می‌کردند،‌ شانس بازی کردن در تیم ‌ملی را داده است. منتظرم برای من چنین اتفاقی رخ دهد، اما به نوعی به دعوت نشدن به تیم‌ ملی عادت کرده‌ام.

 

فصل گذشته که همه کارشناسان می‌گفتند جزو آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستم،‌ دعوت نشدم. به‌هرحال من همچنان تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم‌ ملی برسم،‌ اگرچه فکر می‌کنم کی روش مرا نمی‌بیند.»

* موتور پرسپولیس روشن شد
کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان درباره وضع این تیم گفت: «بازی‌‌های پرسپولیس را هرطور شده نگاه می‌کنم چون همیشه هوادار این تیم هستم. اخبار این تیم را هم دنبال می‌کنم، اما گاهی اوقات خبرها خیلی هم خوشایند نیست.

 

یک روز خبر تعطیلی تمرینات به خاطر مشکلات مالی را می‌شنوم و روز دیگر خبر احتمال جدایی برانکو. البته از نظر فنی این فصل پرسپولیس عالی کار کرده و فکر می‌کنم با ٢ برد اخیر موتورش روشن شده است. من که آرزو می‌کنم پرسپولیس قهرمان شود،‌ اگر چه دوست داشتم این اتفاق یک بار در دوران کاپیتانی‌ام در این تیم هم رقم بخورد.»

اخبار ورزشی - شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------