دردسری که یک سرباز فراری برای چند بازیکن تیم ملی درست کرد!



اخبار,اخبار ورزشی,سرباز فراری

فراری شدن پولادی باعث شد تا مسئولان از خود بپرسند که آیا ممکن است سربازهای فعلی هم پس از خروج از کشور، چنین کاری انجام دهند؟

مهرداد پولادی دیگر به ایران برنمی گردد. این خبری بود که بعضی ها تکذیبش کردند، حتی خود پولادی. این بازیکن در مصاحبه ای گفت پس از اتمام قراردادش به ایران برمی گردد و به یک تیم نظامی می رود اما حتی با وجود چنین اظهارنظری پیدا بود که مهرداد به ایران برنمی گردد.

آنها که پولادی نزدیک بودند می دانستند او تصمیم خود را برای همیشه گرفته. حتی پدر و مادر مهرداد هم در این مدت مدام به قطر می روند تا مشخص شود، مدافع تیم ملی واقعا فراری شده.

 او پس از پایان قرارداد یک ساله اش با الشحانیه، یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد، در حالی که مدام می گفت قراردادش دو ساله است و باید تا پایان قرارداد بماند! پولادی با اینکه قول داده بود پس از جام ملت ها به ایران بازگردد، چنین کاری نکرد. او وعده دوم خود را هم عملی نکرد و در خرداد امسال هم از حضور در ایران سرباز زد.

پولادی مدام تاکید می کرد قراردادش دو ساله است اما طبق اسنادی که در روزنامه های قطر وجود داشت، مشخص شد قراردادش با الشحانیه یک ساله بوده است. این رفتار مهرداد پولادی باعث شد تا حساسیت درباره دیگر بازیکنان سرباز زیاد شود.

 فراری شدن پولادی باعث شد تا مسئولان از خود بپرسند که آیا ممکن است سربازهای فعلی هم پس از خروج از کشور، چنین کاری انجام دهند؟! در واقع رفتاری که پولادی داشت، برای دیگر سربازان هم مشکلات زیادی به وجود آورده و حتی مسئولان تیم ملی هم به این موضوع اعتراف کرده اند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------