شاید بازی 8 تایی در حیاط خانه فتح‌ الله برگزار شده



اخبار,اخبار ورزشی,جعفر کاشانی

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مساله که به خاطر کارهای شخصی در جلسات هیات مدیره غایب است، گفت: «عنوان مدیرعاملی به کسی شخصیت نمی‌دهد.

جعفر کاشانی در رابطه با غیبت های ادامه دارش در جلسات هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: «به خاطر پیگیری کارهای شخصی در جلسات غایب بودم. با این حال پیگیر تمام امور جلسه هستم و در تصمیم‌گیری‌ها شرکت دارم.»

وی در خصوص اینکه در دو نشست اخیر در باشگاه حضور داشته اما پیش از آغاز جلسه باشگاه پرسپولیس را ترک کرده، گفت: «من این هفته هم مانند هفته گذشته در باشگاه خودم برایم کاری پیش آمد که نتوانستم در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کنم اما با سایر نفرات هماهنگ هستیم و در تصمیم گیری‌ها نیز نظرم مطرح می‌شود.»

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه در جلسات اخیر ممکن بود تصمیماتی گرفته شود که می‌توانستید در مورد آنها اظهار نظر کنید، تصریح کرد: «من در جریان امور هستم. ممکن است که در جلسات حضور فیزیکی نداشته باشم اما از بحث‌هایی که در هیات مدیره می‌گذرد با خبرم.»

وی در خصوص عدم انتخاب اسپانسر با وجود گذشت حدود دو ماه از شروع لیگ خاطرنشان کرد: «ما بدنبال انتخاب بهترین اسپانسر هستیم و سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.»

کاشانی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود؟، گفت: «عنوان مدیرعاملی به کسی شخصیت نمی‌دهد اما فعلا علی‌اکبر طاهری به عنوان سرپرست کارها را پیگیری می‌کند.»

کاشانی درباره ادعای علی فتح الله زاده درباره برد 8 بر صفر استقلال بر پرسپولیس گفت: «زدن هشت گل استقلال به پرسپولیس حرف خنده‌داری بود که از سوی آقای فتح‌الله‌زاده زده‌ شد.

 

من نمی دانم چرا وی چنین موضوعی را مطرح کرده است. اگر ما بحث بازی شش تایی‌ها را مطرح می‌کنیم با سند و مدرک است و خود من هم عضو تیمی بودم که شش بار دروازه استقلال را باز کرد اما آیا مدیر عامل سابق استقلال برای این ادعای خود سند و مدرک دارد؟»

وی ادامه داد: «من تا آنجا که می‌دانم چنین نتیجه‌ای رقم نخورده است. شاید این بازی در حیاط خانه فتح‌‌الله برگزار شده است، چرا که غیر از او هیچ کس دیگری چنین ادعای را مطرح نکرده‌ است.»

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در ادامه گفت: «البته یک احتمال دیگر هم می‌رود و آن این است که فتح‌الله زاده خواب دیده که استقلال هشت گل به پرسپولیس زده‌ است و امروز دارد این خواب را برای همه تعریف می‌کند چرا که در عالم واقعی چنین نتیجه‌ای رقم نخورده‌ است.»

جعفر کاشانی در پایان گفت: «فتح‌الله زاده با بیان این مطلب سوژه به رسانه‌ها داد تا دوباره مطرح شود.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------