حرکت عجیب بازیکن سایپا با تکه کاغذی که مانع گل شدن پنالتی طارمی شد!



اخبار,اخبار ورزشی,سجاد مشکل‌پور

هنگامی که مهاجم پرسپولیس خودش را برای پنالتی آماده می‌کند بازیکن سایپا مقابل توپ طارمی می‌آید چیزی را مقابل توپ او می‌اندازد و بعد از دور زدن توپ از محوطه جریمه خارج می‌شود.

در حین بازی پرسپولیس و سایپا در مورد این که در صحنه پنالتی اول مهدی طارمی زمانی که این بازیکن می‌خواهد پنالتی را بزند یکی از بازیکنان سایپا مقابل او کاغذی از دهانش بیرون می‌آورد و جلوی توپ می‌‌اندازد خبرهایی منتشر شد.

اما بعد از پایان بازی جنجال‌های داوری باعث شد تا این موضوع کاملا فراموش شود. همانطور که در این عکس مشخص است سجاد مشکل‌پور بازیکن سایپا هنگامی که طارمی خودش را برای پنالتی آماده می‌کند از نقطه شماره یک حرکت کرده مقابل توپ طارمی می‌آید چیزی را مقابل توپ او می‌اندازد و بعد از دور زدن توپ از محوطه جریمه خارج می‌شود.

این حرکت مشکل‌پور اگر چه در استادیوم بازتاب داشت اما بعد از بازی فراموش شد و کسی پی‌گیری نکرد که این حرکت عجیب و غریب و سوال‌برانگیز بازیکن سایپا به چه دلیل بوده است.

مجید جلالی مدتی به دلیل مصاحبه‌های خداداد عزیزی و چند نفر دیگر در مورد ارتباط قهرمانی پاس و برخی از مسائل حاشیه‌ای در صدر رسانه‌ها قرارداشت و شایعات زیادی در مورد آقا معلم مطرح شد.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------