آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

برانکو: خودم را درگیر تصمیم مدیریت پرسپولیس نمی‌کنم



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودم را تصمیم باشگاه مبنی بر ماندن یا برکناری‌ام از تیم نمی‌کنم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس و ملوان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی جام حذفی را نمی‌توان جبران کرد و باید قطعا به پیروزی برسیم.

 

همان‌طور که همیشه می‌گویم اهداف ما بلند پروازانه است، این مسئله چه در لیگ است و چه در جام حذفی.

وی ادامه داد: با احترامی که برای ملوان قائل هستم اما هدف ما برد است. بعد از باخت به سایپا که مستحق آن نبودیم به دنبال بازسازی تیم هستیم.

 

نیازی نیست که بگویم چقدر برای ملوان احترام قائل هستم زیرا تا کنون نتایج خوبی گرفته اند و مشخص است که سختی کار در انتظار ماست.

سرمربی کروات گفت: بهتر می‌دانید که هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد با همه توان خود قرار می ‌گیرد.

 

طبیعی است که بازی با سایپا یک سری عواقبی داشت که چند بازیکن‌مان حضور ندارند و به آنها استراحت می دهیم و تغییر خاصی را در ترکیب خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند که در بین بازیکنان استرس وجود دارد گفت: این موضوع را می‌توان استرس یا مسئولیت پذیری شدید گفت، اما قطعا بازیکنان تحت فشار هستند.

 

فشار بازی و فشار انتظارهایی که از تیم پرسپولیس وجود دارد طبیعی است. تعداد بازیکنان جوانمان بالاست که نمی‌توانند در همه بازی‌ها خود را به خوبی نشان دهند.

 

قبلا هم گفته‌ام که برد تنها داروی اعتماد به نفس است. طبیعی است که بازیکنان با تمام تلاشی که در تمرین می‌کنند کمی به خاطر همین مسئله برد به دست نمی‌آورند.

برانکو در مورد اینکه تیم جوانی دارد که در 6 هفته 4 باخت داشته‌اند و اگر در جام حذفی شکست بخورند احتمال برکناری وجود دارد گفت: با همه توان و با کیفیت و صادقانه و مسئولیت‌پذیرانه کار می‌کنیم و این امر خیلی مشهود است و در تمام بازی‌ها با قدرت ظاهر شده ایم اما متاسفانه نتیجه خوب پیش نیامده است.

 

دوست دارم اشاره کنم که از 6 بازی 3 دیدار به صورت مستقیم توسط داور به دست آمده، در خصوص من هم باشگاه تصمیم می ‌گیرد. خودم را درگیر این مسئله نمی کنم و هر چیر که خدا بخواهد همان خواهد شد.

وی در مورد اینکه بهتر نیست فیلم داوران هم آنالیز شود گفت: من سعی می کنم بازیکنان را برای هرگونه حوادثی آماده کنم.

 

وقتی مقابل حریف قرار می‌گیریم باید آماده باشیم، حتی مقابل داور و هواداران مخالف هم بازی کنیم اما متاسفانه اتفاقات ناگوار بیش از حد بود. باز هم تکرار می‌کنم ایرادی نمی توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم زیرا تلاش می کنند.

 

در بازی با سایپا دیدار سخت و محکم و ناشناخته ای بود و طبیعتا ما بودیم که باید قبل از هر اتفاقی نتیجه می گرفتیم، پیش می آید که بعد از چنین باختی یک عدم اطمینانی به وجود می‌آید و باید از این موضوع خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در بازی با سایپا اولین شانس گل را تیم حریف در دقیقه 82 به وجود آورد و دیدید که پنالتی هم نبود. خودشان هم به اشتباه‌شان اعتراف کردند.

 

با فولاد شانسی ایجاد نکردند، ذوب‌آهن نیمه اول یک شوت زد و نیمه دوم یک سانتر کردند و باز هم پنالنی گرفتند که نبود. تنها تیمی که شانس گل ایجاد کرد سپاهان بود.

 

4 گل از 4 اشتباه خودمان زدند. در آن بازی هم 2 پنالتی برای ما نگرفتند نمی خواهم به بازی‌های دیگر بپردازم. بازی با استقلال خوزستان هم اگر دروازه‌بان ما اشتباه نمی کرد هیچ گاه حریف نمی توانست به گل برسد.

 

نمی خواهم بگویم که در هر بازی چقدر موقعیت گل داشتیم امیدوارم شانس به ما هم رو کند در بازی ‌ها تیمی برتر از ما نبوده اما وظایف ما آن است که کار خود را به خوبی دنبال کنیم.

برانکو در مورد از دست دادن پنالتی‌ها و گلر دوم پرسپولیس که عملکرد خوبی نداشته گفت: مایل نیستم به گذشته برگردم. در شروع لیگ مشکلات زیادی داشتیم، سوشا 3 جلسه محروم بود. بازی اول هم طارمی، عالیشاه و نورمحمدی را نداشتیم.

 

بازی دوم اخراجی دادیم. انتظار ما این بود که این مشکلات را با نتایج خوب پشت سر بگذاریم اما متاسفانه همه چیز در مسیر مخالف قرار گرفت.

وی در مورد اینکه آیا قنبرپور و باقری به تیم مشاوره می‌دهند گفت: فعلا این کادرفنی را در اختیار دارم. به این افراد اعتماد دارم و طبیعی است که باقری و قنبرپور در خدمت تیم و سازمان تیم هستند.

 

در مورد عبدی هم که شایعه شده به کادرفنی اضافه شود باید بگویم که نمی‌دانم این خبر را از کجا آورده ‌اید. به اندازه کافی هستیم نمی دانم اگر کمکی اضافه شود به چه معنایی است این بدان معناست که ما ضعیف هستیم یا اتفاق دیگری قرار است بیفتد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش در بازی‌های اخیر موقعیت‌ گل زیادی از دست داده گفت: مشکل اینجاست که موقعیت زیادی از دست می‌دهیم. سخت است که مهاجم 6 دانگ پیدا کنیم زیرا خیلی گران هستند.

 

مهاجم در موقعیت‌های به دست آمده متولد می شود. طارمی بهترین گلزن لیگ است اما همچنان او و هم‌بازی‌هایش موقعیت‌های زیادی را از دست می دهند. این مسئله ساده نیست و یک شبه نمی‌توان حل کرد.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------