چقدر خوب شد نفت صعود نکرد!



اخبار,اخبار ورزشی,نفت

صعود نکردن نفت ایران به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا یک مزیت بزرگ با خود به همراه داشت.

دیدار دو تیم نفت تهران و الاهلی امارات درحالی از صدا و سیمای ایران پخش نشد که هیچ دلیل مشخصی بابت این کج سلیقگی یا به زعم عده‌ای بی انصافی درباره‌ آن اعلام نشد.

 

این اتفاق تلخ آنقدر سنگین بود که واکنش علیرضا منصوریان را هم به همراه داشت. او در اظهاراتی تند و تیز صداوسیما را متهم کرد که چون نفت ایران برای آنها در آمدی نداشته است، ترجیح داده‌اند تا بازی‌شان برابر الاهلی را پخش نکنند.

بعد از اظهارات نسبتاً تند منصوریان، ذکایی مدیر ورزش شبکه سوم سیما در اظهاراتی به صورت مبهم گفت که شروط شرکت پخش کننده بازی باعث شده تا این دیدار پخش نشود و البته وی از ارائه جزییات بیشتر خودداری کرده است و البته او به این نکته توجه نداشته که اگر استقلال یا پرسپولیس به جای نفت بودند هم این شروط مانع از پخش بازی آنها می‌شد یا نه؟!

شاید همه چیز به فراموشی سپرده می‌شد اگر بهرام شفیع، مجری برنامه ورزش و مردم اظهاراتی در این باره مطرح نمی‌کرد.

 

او در برنامه‌اش در واکنش به اظهارات منصوریان گفت که آقای منصوریان، سازمان "محترم" صدا و سیما خودش تشخیص می‌دهد که چه کاری انجام دهد و بهتر است که کسی خارج از حیطه وظایف خودش صحبت نکند!

این اظهارات شفیع شاید مهر دیگری بر تایید اظهارات منصوریان باشد. او به خوبی درک کرده بود که صدا و سیما به تیم او علاقه‌ای ندارد. ظاهرا نفت نماینده ایران نبوده وگرنه چرا باید همان شب بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا پخش شود و نفت ایران از پخش مستقیم بازی بی بهره باشد؟

چه خوب شد نفت صعود نکرد. بیایید فرض کنیم نفت صعود می‌کرد، بهرام شفیع چه واکنشی در این‌باره ارائه می‌داد؟ حسین ذکایی آیا می‌توانست در بازی بعدی نفت هم از شروط غیر ممکن صحبت کند؟ نفت به تلخی از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت و این تیم درحالی می‌توانست به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برسد که حضور آنها در آن مرحله در وهله اول به اعتبار فوتبال ایران در آسیا کمک می‌کرد اما صدا و سیمایی که هر سال برای حق پخش با فدراسیون فوتبال ایران دست به گریبان است و زیر بار دادن این حق نمی‌رود، بار دیگر ثابت کرد فوتبال تا زمانی برایش اهمیت دارد که مولفه‌های مدنظرش را داشته باشد وگرنه خبری از اهمیت دادن به نظر مخاطب و منافع ملی نیست که نیست!

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------