آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

استقلال - نفت؛ رویارویی مجدد منصوریان با آبی‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف نفت تهران می‌رود و ذوب آهن هم در جام حذفی برابر گسترش فولاد قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال نفت تهران فردا دوشنبه در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت که شرایط چندان مساعدی ندارد. نفتی‌ها که این فصل با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم کرده‌اند، هفته قبل برابر الاهلی امارات شکست خوردند تا از راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز بمانند.

شاگردان علیرضا منصوریان بر خلاف سال گذشته وضعیت خوبی ندارند. آنها در حال حاضر با سه امتیاز و البته با دو بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در رده پانزدهم جدول قرار گرفته‌اند و نتیجه بازی با استقلال برای آنها اهمیت بسزایی دارد.

از سوی دیگر استقلال با توجه به توقف سپاهان برابر تراکتورسازی در هفته ششم لیگ برتر، نسبت به این تیم صدرنشین فقط دو امتیاز اختلاف دارد و در صورت پیروزی برابر نفت تهران می‌تواند جایگزین سپاهان در صدر جدول شود. مهمترین دغدغه کادر فنی استقلال مصدومیت مگویان مدافع این تیم است که به این مسابقه نخواهد رسید.

نتیجه این بازی نه تنها برای سپاهان که برای پرسپولیس هم اهمیت دارد چرا که در صورت برد نفت تهران، پرسپولیس یک رده در جدول سقوط می‌کند و به عنوان پانزدهم می‌رسد و همچنین باعث تداوم صدرنشینی سپاهان خواهد شد.

جدال منصوریان با پرویز مظلومی هم جذابیت‌های خودش را دارد. منصوریان در پایان لیگ گذشته گزینه اصلی هدایت استقلال بود و حتی با این باشگاه به توافقاتی هم رسید ولی در نهایت با مخالفت باشگاه نفت، پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.

علاوه بر این بازی لیگ، فردا و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، تیمهای گسترش فولاد و ذوب آهن، مدافع عنوان قهرمانی در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. ذوب آهن که در لیگ نتایج چشمگیری را کسب کرده، امیدوار است بتواند با شکست گسترش فولاد یک گام دیگر به قهرمانی حذفی نزدیک شود و از عنوان سال گذشته خود دفاع کند. برنده این مسابقه که ساعت 16 برگزار می‌شود، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار پرسپولیس با ملوان خواهد رفت.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------