شایعه برکناری برانکو پررنگ شد؛ جانشین وی هم مشخص است



اخبار,اخبار ورزشی,برکناری برانکو

جانشینی سرمربی برکنار شده راه آهن به جای مرد کروات پرپولیس احتمالی بود که از صبح امروز قوت گرفته است.

بنا بر اخبار واصله، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان از نتایج کسب شده توسط برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر راضی نیست و تنها فرصت این مربی کروات جام حذفی است.

مرد کروات در صورتی می تواند برکناری خود را به تاخیر بیندازد که امروز در جام حذفی و مقابل شاگردان حمید استیلی به پیروزی برسد و به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کند.

البته گفته می شود خود برانکو هم به این مساله واقف است و بر همین اساس قصد دارد به هر قیمتی شده از بازی امروز برنده خارج شود.

اما به نظر می‌رسد اگر امروز پرسپولیس در جام حذفی در مقابل ملوان شکست بخورد اتفاقات تازه‌ای در این تیم بیفتد. خبر ناگهانی قطع همکاری باشگاه راه‌آهن با فرهاد کاظمی جامعه فوتبال را غافلگیر کرد.

 

چیزی که بر میزان این غافلگیری اضافه می‌کرد این بود که قطع همکاری درست در روزی اتفاق افتاد که راه آهن با شکست دادن استقلال خوزستان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید.

بعد از انتشار این خبر اولین چیزی که به ذهن‌ها رسید شایعه حضور کاظمی در پرسپولیس بود. این شایعه یک بار قبل از بازی با فولاد خوزستان هم منتشر شد.

حتی رضا شاهرودی دستیار کاظمی خبر تماس مسئولان پرسپولیس با کاظمی را تائید کرد. برانکو هم چند روز پیش گفت که شستش خبردار شده می‌خواستند کاظمی یا قطبی را جایگزین او کنند.

حالا با جدایی کاظمی از راه آهن و چهارمین باخت پرسپولیس در بازی لیگ برتر این گمانه زنی تقویت شده است که در صورت باخت به ملوان و حذف از جام حذفی برکناری مرد کروات تحقق یابد.

ضمن اینکه خبرهایی از تغییر در سطح مدیریتی این تیم هم به گوش می‌رسد. آن هم در هفته‌ای که به احتمال زیاد اسپانسر جدید باشگاه معرفی خواهد شد. همه چیز منطقی و از پیش تعریف شده به نظر می‌رسد! این طور نیست؟

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------