مظلومی در رختکن به برهانی چه گفت که او نیمکت نشین شد؟



اخبار,اخبار ورزشی,برهانی

روزهای بد آرش برهانی از بازی استقلال و ذوب آهن شروع شد.

پس از آنکه آرش در هفته دوم مقابل ملوان بد بازی کرد و در طول هفته بعد هم سرحال نبود، مظلومی پیش از بازی ذوب به او گفت: «آرش اگر آماده نیستی بازی نکن. اگر به زمین بروی، باید خیلی خوب بازی کنی چون این مسابقه سخت ترین بازی اول فصل ماست.»

 برهانی هم با وجود ناآمادگی گفت کاملا آماده است و به زمین رفت. در نیمه اول اما آرش دوباره بد بازی کرد و حتی یک موقعیت مسلم گل را به اوت زد تا صدای مظلومی در بین دو نیمه در بیاید.

 

او در رختکن وقتی آرش را دید، با عصبانیت رو به برهانی گفت: «من باید به تو باج بدهم؟ چرا اصلا باید تو را بازی بدهم؟ مگر نگفتم آماده نیستی بیرون بشین؟ این چه عملکردی است در زمین داری. با این شرایط دیگر تو را بازی نمی دهم.»

فردای آن روز وقتی این خبر منتشر شد کسی آن را جدی نگرفت. همه تصور می کردند آرش باز هم در ترکیب قرار می گیرد و عصبانیت مظلومی از او گذراست اما حالا با گذشت زمان معلوم می شود سرمربی استقلال قصد نداد به برهانی بازی دهد.

 

آرش به خاطر عملکرد ضعیفش در دو بازی متمادی مورد غضب سرمربی قرار گرفت و این روزها حتی در لیست 18 نفره استقلال هم حضور ندارد.

به نظر نمی رسد مظلومی در هفته های آینده هم به برهانی بازی دهد. شهباززاده بازگشته. پروئیچ هم حضور دارد. محسن کریمی هم گلزن نشان داده و با وجود این بازیکنان، جای خالی برای برهانی وجود ندارد.

 

اتفاقا بازیکنان استقلال در این روزها به برهانی دلگرمی می دهند ولی این بازیکن گفته اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند حتی ممکن است در نیم فصل از جمع قرمزها جدا شود.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------