افشارزاده: هیچ داوری به نفع یا ضرر تیمی سوت نمی‌زند/پاداش باید زودتر داده می‌شد



اخبار,اخبار ورزشی,بهرام افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هیچ داوری به نفع یا ضرر تیمی سوت نمی‌زند و داوران در این باغ‌ها نیستند.

بهرام افشارزاده در مورد بازی روز گذشته استقلال مقابل راه آهن و تساوی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: به نظر من بازی جذابی بود.

 

راه آهن خوب بازی کرد. به نظر من بازیکنان استقلال در این بازی مثل مسابقات گذشته انگیزه نداشتند و چند پاس اشتباه منجر به گل شد. در کل همه زحمت کشیدند و من باید از کادرفنی، پورحیدری و بازیکنان تشکر کنم.

 

شاید اگر به ارنج بازی برده هفته قبل دست نیم زدیم بهتر بود چون معمولا به ارنج برده دست نمی زنند. فوتبال همین است. خوب موقعی بچه ها اشتباه می کنند و جبران برای کسب امتیاز دارند.

وی در مورد اشتباهات داوری و این هجمه که داوری ها به نفع استقلال است عنوان کرد: اصلا به نفع گرفتنی در کار نیست.

 

همین داور در بازی روز گذشته گل صحیح ما را آفساید اعلام کرد و اینکه روی چه مسئله ای گفت آفساید متوجه نشدیم. در نیمه دوم هم یک پنالتی می توانست برای ما بگیرد که نگرفت. در کل داور هم جزو بازی است و اشتباه داوری هم اجتناب ناپذیر است.

 

نباید این قدر روی داوران هجمه وارد شود. نباید سریع علیه کسی حرف بزنیم. هیچ داوری تو باغ این نیست که به نفع یا ضرر تیمی سوت بزند. هیچ داوری عمدا بد سوت نمی زند.

 

برخی داوران می خواهند جبران سوت اشتباه خود را کنند که همین باعث می شود قضاوت را از دست بدهند و این جبران کردن بدتر از به نفع یا به ضرر سوت زدن است.

افشارزاده در مورد ناراحتی مظلومی از نحوه پاداش دادن به بازیکنان و در نظر نگرفتن کادرفنی برای دریافت پاداش عنوان کرد: این یک مسئله داخلی است من به او گفتم نزدم بیاید تا مسئله را حل کنیم. من در جریان بودم. من نمی گویم حق ندارد.

 

کاش این پاداش دو سه روز زودتر به تیم داده می شد که این مشکل پیش نمی آمد و توقعی ایجاد نمی شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی استقلال بالانس شده است یا خیر گفت: در هر صورت در حال پیگیری هستیم. فضای کلی اقتصاد کشور باعث شده روی روند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم تاثیر بگذارد.

سرپرست استقلال همچنین در مورد تغییر مدیریت کمپ حجازی عنوان کرد: من از گودرز حبیبی انتظار دیگری داشتم. اگر قرار به رفتن بوده من باید همان روزهای اول می رفتم اما ایستاده ام و با کوهی از مشکلات در حال کار هستم.

 

ما باید به هم کمک کنیم. رفتن که چیزی را حل نمی کند. من سالها در جاهای مختلف با حبیبی کار کرده بودم و وقتی خودش نخواست بماند من هم مدیریت را به خاوری سپردم.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------