اعلام آخرین بازیکن و حضور در باشگاه ایرانیان/ گربه سیاه زیر ذره‌بین کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی, تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران با حضور در امارات، در باشگاه ایرانیان دوبی اسکان پیدا خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران به منظور آماده‌سازی برای حضور در دیدار هفته پنجم خود از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مقابل عمان و همچنین دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن، عصر فردا پس از تشکیل اردو در هتل آزادی، راهی دوبی امارات خواهد شد تا اردویی را در این کشور برگزار کند.

قرار است ملی‌پوشان با حضور در دوبی، در باشگاه ایرانیان استقرار پیدا کرده و تمرینات تاکتیکی و بدنی خود را نیز در این باشگاه برگزار کنند.

*کاروان فوتبال ایران قرار است روز 14 مهرماه از دوبی با پروازی حدود 45 دقیقه‌ای از دوبی راهی مسقط شوند تا آخرین تمرین تاکتیکی قبل از مسابقه خود را در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط برگزار کنند.

بر همین اساس و طبق اعلام فیفا تیم ملی ایران در تاریخ 16 مهرماه سال جاری در ورزشگاه 27 هزار نفری سلطان قابوس و از ساعت 18:30 به وقت محلی به مصاف تیم ملی عمان خواهد رفت.

*کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به همراه دستیارانش این روزها به شدت مشغول آنالیز تیم ملی عمان هستند تا آخرین دیدار تیم ملی از دور رفت مقدماتی جام جهانی 2018 نیز با موفقیت به پایان برسد.

تیم ملی ایران حدود 14 سال است که موفق نشده عمان را در دیدارهای رو در رو شکست دهد تا به این ترتیب این کشور کوچک، گربه سیاه تیم ملی فوتبال باشد.

کارلوس کی‌روش همراه با تیم ملی در آخرین مصاف با عمان در دیداری تدارکاتی قبل از جام جهانی 2014 برزیل طعم تلخ شکست را از این تیم چشیده و به نظر می‌رسد تمهیداتی که این روزها کی‌روش و دستیارانش برای زیر نظر گرفتن عمان درنظر گرفته‌اند، خیلی بی ارتباط با این امر نباشد.

*همچنین طبق اعلام کادر فنی تیم ملی قرار است با پایان هفته هفتم لیگ برتر امروز یک بازیکن دیگر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شود تا تعداد نفرات حاضر در اردو به 26 بازیکن برسد.

پیش ازاین سرمربی تیم ملی جهت حضور در دیدار برابر عمان و بازی با ژاپن 25 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به این شرح است:
علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، سوشا مکانی، رشید مظاهری، وریا غفوری، رامین رضاییان، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی، سید جلال حسینی، عزت الله پورغاز، احسان حاج صفی، میثم مجیدی، آندرانیک تیموریان، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، امید عالیشاه، وحید امیری، سردار آزمون و مهدی طارمی.

این بازیکنان باید روز یکشنبه (5 مهر) ساعت 12 ظهر در هتل المپیک خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در تاریخ 16 مهرماه سال جاری در کشور عمان در چهارمین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

همچنین تیم ملی فوتبال ایران روز 21 مهر در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------