آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

درد دل عجیب یکی از بازیکنان استقلال با رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان استقلال

یکی از بازیکنان استقلال به سنگربان آبی ها گفت: «مدرسه ها باز شده و من حتی پول شهریه مدرسه بچه ام را هم ندارم!».

مشکلات مالی باشگاه ها امری طبیعی است و به قول معروف اگر در این روزهای فوتبال کشورمان باشگاهی مشکل مالی نداشته باشد عجیب است اما بعضی از بازیکنان وقتی به پول نمی رسند حرف های عجیب و غریبی می زنند.

در حالی که قرار شده بازیکنان استقلال مشکلات خود را به کاپیتان تیمشان یعنی سید مهدی رحمتی بگویند، یکی از آنها به سنگربان آبی ها گفت: «مدرسه ها باز شده و من حتی پول شهریه مدرسه بچه ام را هم ندارم!»

حالا اینکه یک فوتبالیست که در باشگاه استقلال توپ می زند تا چه حد اوضاع نداری اش می تواند باشد که حتی شهریه فرزندش را هم نداشته باشد، و اصلا اینکه آیا او بچه دارد یا نه و آیا بچه اش باید به مدرسه برود یا نه معلوم نیست.

اما در استقلال بازیکنی چون هاشم بیگ زاده 1.2 میلیارد طلب داشت اما حاضر شد 500 میلیون بگیرد و حرفی نزند که خودش می گوید همان را هم ندادند. جالب اینکه امسال قرارداد هاشم با صبای قم کلا 500 میلیون است!

استقلالی ها برای تسویه حساب با بازیکنانشان حداقل نیاز به 5 میلیارد پول نقد دارند و تازه این جدا از بدهی های انباشته باشگاه است.

بعضی از بازیکنان این تیم که اسم و رسمی دارند پولشان را گرفته اند اما بقیه هنوز نه!

اخبار ورزشی - مهام نیوز

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------