چرا مظلومی به ترکیب تیم برنده دست زد؟



اخبار,اخبار ورزشی,مظلومی

مجید صالح می گوید که از نقاط ضعف استقلال آگاهی کامل دارد و در تعطیلی لیگ به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف هستند.

مجید صالح دستیار پرویز مظلومی درباره دیدار روز جمعه استقلال و راه آهن گفت: مصاف ما و راه آهن نکات مثبت و منفی زیادی داشت.

 

در این بازی سه گل دریافت کردیم که یکی از آنها در زمان 10 نفره بودن راه آهن بود و این موضوع از نکات منفی بازی ما است اما در همین دیدار موقعیت های زیادی خلق کردیم و توانستیم در نیمه اول دو گل عقب ماندگی را جبران کنیم که این موضوع نیز از نکات مثبت بازی بود.

 

در بازی با گسترش عده ای به ما انتقاد کردند که استقلال موقعیت های کمی خلق کرده است اما در این بازی دیدیم که در خلق موقعیت بسیار موفق بودیم و اما نتوانستیم توپها را تبدیل به گل کنیم.

وی افزود: مطمئنا اسقلال به مانند دیگر تیمهای لیگ برتر تیم کاملی نشده است و اعضای کادر فنی استقلال نیز این موضوع را می دانند اما انتقادات به استقلال بسیار زیاد است.

 

ما هیچ گاه نگفته ایم که تیم کامل است اما احساس می کنیم بعضی انتقادات جانب دارانه است.

 

به طور مثال عده ای انتقاد می کنند که چرا استقلال روز گذشته به ترکیب تیم برنده دست زده است؟ محسن کریمی روز گذشته به دلیل مصدومیتی که داشت به ما اعلام کرد نمی تواند بازی کند و دلیل بازی نکردن او همین موضوع بوده است.


مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: ما تا به امروز در هفت دیدار خود پنج برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده ایم و معدل امتیازات لازم را بر آورده کرده ایم.

 

هر چند عده ای در این میان می گویند استقلال به دلیل بازی نکردن با تیم های بزرگ محک نخورده است اما معتقد هستم سرنوشت لیگ را تیمهای متوسط جدول مشخص خواهند کرد.

 

تیمهایی مانند راه آهن، صبا قم، گسترش فولاد و از این دست تیمها بر سرنوشت لیگ تاثیر خواهند داشت.

 

همانطور که مشاهده کردید صبا در برابر سپاهان با انگیزه دو چندانی بازی کرد و راه آهن نیز توانست ما را در خانه متوقف کند.

صالح درباره تعطیلات سه هفته ای لیگ برتر اظهار کرد: ما شش بازیکن ملی پوش داریم و وضعیت بازیکنان خارجی نیز کامل مشخص نیست و به همین دلیل مجبور هستیم بر روی بقیه بازیکنان کار کنیم.

 

زمانی که ملی پوشان را در اختیار نداریم در کارهای تاکتیکی در آینده دچار مشکل می شویم و غیبت این بازیکنان باعث ایجاد خلاء در کارهای تاکتیکی ما خواهد شد.

 

ملی پوشان ما از بازیکنان اصلی تیم ما هستند و غیبت آنها در آینده برای ما مشکل ساز می شود.

او درباره صدرنشینی استقلال در پایان هفته هفتم لیگ برتر بیان کرد: از قدیم گفته اند سخت تر از صدرنشین شدن، حفظ رتبه اول است.

 

جدول لیگ مطمئنا برای دفعات متعدد جا به جا خواهد شد و از الان نباید به جایگاه تیمها نگاه کرد. اکنون 23 بازی به پایان لیگ باقی مانده است و همه تیمها شانس قهرمانی، کسب سهمیه و حتی سقوط را دارا هستند.

 

سپاهان فصل گذشته در هفته های پایانی توانست امتیازات را جمع کند و به قهرمانی برسد و ما نیز باید به دنبال این باشیم که زمانی که در هفته سی ام لیگ برتر داورها سوت پایان می زنند به مقام خوبی دست پیدا کنیم.

مربی استقلال ادامه داد: اکنون صدرنشینی تنها بعد روانی دارد و باعث می شود تیمها برابر استقلال انگیزه دو چندانی پیدا کنند و ما نیز باید برای حفظ این جایگاه تمام بازی ها را مانند فینال جام حذفی نگاه کنیم.

 

ماهیت فوتبال این است که جدول لیگ ها جا به جا می شود و ما نباید انتظار داشته باشیم از هفته ششم تا پایان لیگ صدر نشین بمانیم.

 

واقعیت این است که در استقلال مشکلات دو چندان است و عملکرد ما همواره زیر ذره بین قرار دارد و بعد از کسب هر نتیجه عملکرد آنها به شدت مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

 

همه سرمربیان استقلال و تیمهای بزرگی مانند استقلال این مشکلات را دارند که حتی در زمان پیروزی نیز نقد می شوند و باید به آقای مظلومی و سرمربیان گذشته استقلال برای تلاشی که در تمامی لحظات می کنند خسته نباشید بگویم.

وی در پایان گفت: از همه هوادارن استقلال ممنون هستم که روز گذشته به ورزشگاه آمدند و از تیم خود حمایت کردند.

 

ما تلاش می کنیم تا با فلسفه فوتبال تهاجمی و پویا به میدان برویم تا هواداران از حضور در ورزشگاه لذت ببرند.

 

بازی روز گذشته یک امتیاز برای ما داشت اما هواداران شش گل دیدند که این هیجانات باعث می شود تا از حضور در کنار تیم محبوب خود لذت ببرند.

اخبار ورزشی - باشگاه استقلال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------