آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پیشنهاد اودینزه و السد جوک است / بعد از سلام علیک با یک خبرنگار از من مصاحبه 3 هزار کلمه ای منتشر کرد



مهاجم پرسپولیس اعلام کرد: «از گل به خودی حریفان که منجر به برد تیمم شود هم خوشحال می شوم چه برسد به گلزنی همبازیانم.

مهدی طارمی که این روزها شایعات فراوانی پیرامونش شنیده می شود، در صفحه اجتماعی خود به شفاف سازی در خصوص تمام امور پرداخت.

وی نوشت: «با سلام به همه هواداران عزیز. لازم دیدم چند نکته را از این طریق اعلام نمایم. اول اینکه خبر پیشنهاد اودینزه و السد قطر به من جوک بود. نمی دانم این خبرها از کجا سرچشمه می گیرند که خودم بی خبرم.

دوم اینکه با تمام احترامی که برای اهالی رسانه قایلم. متاسفانه مصاحبه هایی از خودم در برخی سایت ها و خبرگزاری ها و روزنامه ها می خوانم که برای خودم هم تازگی دارند.

 

مثلا از قول من تیتر می زنند من رونالدو و نوراللهی جرارد است! بعد که مصاحبه را میخوانی چنین چیزی در آن نیست. جالب اینکه حرف نزده من را تحلیل می کنند و درباره آن از دیگران نظرخواهی می نمایند.

فلان خبرنگار در راهرو ورزشگاه با من سلام علیک می کند همان شب مصاحبه 3 هزار کلمه ای از من منتشر می کند و وقتی پیگیری می کنم می گوید سردبیر به من گفته اگر مصاحبه طارمی را نداشته باشی اخراجت می کنم!

سوم اینکه از قول من نوشته اند بابت اینکه پنالتی زن بازی با تراکتور نبودم ناراحتم. همه آنهایی که من را می شناسند می دانند چنین ادبیاتی ندارم.

 

سرمربی تیم تشخیص می دهد چه کسی پنالتی زن اول باشد و هیچ گاه به خودم اجازه نمی دهم پایم را از حریمم فراتر بگذارم. از گل به خودی حریفان که منجر به برد تیمم شود هم خوشحال می شوم چه برسد به گلزنی همبازیانم.

و نکته آخر باز هم با احترام به همه اهالی رسانه تا پایان دربی خودم را ممنوع المصاحبه کرده ام و درج هر گونه مصاحبه از قول من پیشاپیش تکذیب می شود. امیدوارم همواره پرسپولیس در اوج باشد. یا حق.»

 

اخبار,اخبار ورزشی,مهدی طارمی


اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------