آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

بازیکنان پرسپولیس علیه شماره 14 جدید تیم؛ فقط یک نفر گلش را تبریک گفت!



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان پرسپولیس

گفته می‌شود به مهاجم خارجی پرسپولیس خیلی کم پاس داده می‌شود و بازیکنان او را قبول ندارند.

محمد نوری با کلی سر و صدا از جمع سرخ‌ها جدا شد و آخرین مهره‌ای که بی‌سر صدا و با کمترین خبر و تبلیغ به این تیم پیوست شماره پیراهن او را برداشت.

جری ریکاردو بنگستون که بر خلاف بازی‌های ملی در رده باشگاهی رزومه جالبی نداشت بعد از دو سه بازی 20-15 دقیقه‌ای در دو مسابقه اخیر در ترکیب اصلی قرار گرفت و مقابل تراکتورسازی تبریز گل سه امتیازی تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اما اتفاق ناراحت‌کننده این گل درست بعد از باز شدن دروازه میزبان تبریزی رخ داد. جایی که تنها کمال کامیابی نیا در جشن گل جری شرکت کرد و بقیه بازیکنان اصلا سمت او نرفتند.

البته دو بازیکن هم در میانه زمین به او تبریک گفتند اما غالب نفرات تیم اصلا سراغ مهاجم شماره 14 تیم شان نرفتند تا مشخص شود نه ارتباط خوبی با این بازیکن دارند نه از او خوش‌شان می‌آید.

البته ظاهرا این اتفاق در فوتبال ایران و پرسپولیس طبیعی است. همین چند روز پیش بود که از زبان محمد رویانیان شنیدیم بازیکنان پرسپولیس در روزهای نخست حضور ایمون زاید در این تیم با او چه رفتاری داشته‌اند و حتی به او سلام هم نمی‌دادند.

اما این مسائل نشان می‌دهد در پرسپولیس امسال رفاقت و اتحاد جایی آن دور دورها فقط در حد یک سایه دیده می‌شود و تقریبا به کلی رنگ باخته است.

پیش از این در صحبت‌های خودمانی بازیکنان شنیده بودیم که بازیکنان پرسپولیس همدیگر را قبول ندارند و خیلی سخت می‌توان رفاقت‌های درست و حسابی و بی شیله پیله‌ای بین شان پیدا کرد اما اینجا در رفتار بقیه نفرات با بنگستون کاملا مشخص شد این مساله حتی در ظاهر ماجرا هم وجود ندارد و این خارجی پرسپولیس در تیمش از همه غریبه‌تر است.

در این میان حتی گفته می‌شود به بنگستون خیلی کم پاس داده می‌شود و بازیکنان او را قبول ندارند.

 

جالب اینکه حتی برخی بازیکنان پرسپولیس می‌گویند جری از تادئو هم بدتر است و از آنجایی که فکر می‌کنند او به لحاظ فنی چندان قدرتمند نیست اصلا تحویلش نمی‌گیرند و حسابش نمی‌کنند.

هر چند مربیان پرسپولیس این رفتار بازیکنان با بنگستون را تایید نمی‌کنند و اخبار اینچنینی را شایعه می‌دانند اما تا حالا جری در پرسپولیس کاملا غریبه بوده و حتی اگر در مصاحبه‌هایش بگوید هیچ مشکلی ندارد خودش را به آن راه زده و قصد دارد کم کم با شرایط کنار بیاید و توجه همبازیانش را به خود جلب کند.

البته خبر خوب برای بنگستون این است که برانکو حسابی هوایش را دارد و حتی در مصاحبه اخیرش از او تعریف و تمجید کرده است.

 

این مساله با در نظر گرفتن اینکه گفته می‌شود باشگاه، بنگستون را به پروفسور معرفی کرده و جری در لیست برانکو نبوده قابل تامل است و شاید همین حمایت سرمربی باعث جا افتادن زودتر از موعد مهاجم هندوراسی در پرسپولیس شود.

نشانه این اتفاق را هم می‌توان دادن ضربه پنالتی سرنوشت‌ساز به جری در بازی تبریز دانست.

 

بنگستون در تیم ملی هندوراس جزو پنالتی زنان اصلی است و برانکو هم با در نظر گرفتن این مساله و البته با هدف رو آمدن او در پرسپولیس چنین لطفی در حقش کرد و شاید با این حمایت بقیه بازیکنان هم کم کم با او رفتار بهتری داشته باشند.

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------