مشکل ماشین و مسکن حل نشود، به استقلال برنمی گردم



اخبار,اخبار ورزشی,جاسم کرار

مدیربرنامه های هافبک عراقی استقلال گفت: «کرار جایی ندارد که در بازگشت به تهران به آن برود.

طاهر سعیدی، مدیربرنامه های جاسم کرار درباره اینکه گفته می شود دیگر این بازیکن به ایران بازنمی گردد، اظهار داشت: «دغدغه اصلی جاسم کرار بحث مسکن است.

 

او به مسئولان باشگاه بارها اعلام کرده که باید وضعیت مسکن را مشخص کنند اما کسی گوشش شنوا نیست.

 

البته بحث طلب کرار هم وسط است چون تمام بازیکنان پول گرفته اند و به او فقط یک اتومبیل داده اند. این اتومبیل هم چون سند درست و حسابی ندارد، به فروش نرفته است.»

وی ادامه داد: «به نظرم جاسم کرار حق دارد که نگران چنین مسائلی باشد. او نگفته برنمی گردم اما اعلام کرده که اگر بخواهم برگردم باید خانه ام آماده باشد.

 

او الان مثل سایر بازیکنان به مرخصی رفته و تا روز سه شنبه که تمرینات تعطیل است. باید دید که تا آن زمان مسئولان استقلال کاری در این خصوص انجام می دهند یا خیر.»

مدیربرنامه های هافبک عراقی استقلال درباره اینکه واکنش مسئولان استقلال چه بوده، اذعان داشت: «هیچ عکس العملی از سوی آنها شاهد نبودیم.

 

ما این موضوع را به گوش آنها را رساندیم اما به نظر می رسد خیلی به فکر ماجرای مسکن کرار نیستند. امیدوارم که برای جلوگیری از حاشیه کاری انجام دهند.»

سعیدی در پایان گفت: «هتل آپارتمانی که کرار در آن حضور دارد، گفته دیگر او را راه نمی دهد چون پولش را نداده اند. بارها محل حضور اسکان او تغییر کرده و دیگر این وضعیت خوب نیست. در واقع کرار جایی ندارد که در بازگشت به تهران به آن برود.»

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------