آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کی روش زمانی که در ایران است هالیدی خود را پشت سر می گذارد / مجیدی و موسوی را من کشف کردم



اخبار,اخبار ورزشی,محمد مایلی کهن

مدیر فنی تیم فوتبال امید گفت: «به نظر من لیگ فوق العاده ای داریم واستعدادهای بسیار عالی را می توان از شهرهای مختلف به تیم های لیگ برتری اضافه کرد.

محمد مایلی کهن در آستانه سفر به قطر برای حضور در مسابقات غرب آسیا درباره وضعیت این تیم و مسائل روز فوتبال ایران صحبت هایی را انجام داد که حاصل آن را در ادامه می خوانید.

* به هدفمان رسیدیم
وی در ابتدای صحبت های خود درباره شرایط تیم امید اظهار داشت: «خدا را شکر شرایط خوبی داریم.

 

به نظرم بازیکنان تیم امید در اردوهای قبلی به ویژه اردوی هلند طبق قوانین تاکتیکی پیش رفتند و فوتبال بسیار خوبی را انجام دادند.

 

ما همیشه به این امر اعتقاد داشتیم که بازیکنان از تیم امید به تیم بزرگسالان اضافه شوند و به تیم ملی ما کمک کنند که خدا را شکر این اتفاق در حال رخ دادن است و باید از آن خوشحال باشیم.»

* کریمی و نورالهی را در اختیار نداریم
مایلی کهن درباره غایبان تیم امید در سفر به قطر خاطرنشان کرد: «تمام بازیکنان در این مسابقات حضور دارند اما متاسفانه احمد نورالهی از پرسپولیس و محسن کریمی از استقلال به دلیل مصدومیت در ساعات پایانی این مسابقات را از دست دادند.

 

این در حالی است که تمام کارهای این بازیکنان انجام شده بود و می توانستند با ما به دوحه بیایند.»

* چرا می گویند لیگ ایران بد است؟
مدیرفنی تیم فوتبال امید درباره حضورش در برخی از مسابقات لیگ برتر به عنوان تماشاگر ویژه و ارزیابی مسابقات لیگ تصریح کرد: «نمی دانم چرا برخی می گویند لیگ ایران بد است.

 

به نظر من لیگ فوق العاده ای داریم واستعدادهای بسیار عالی را می توان از شهرهای مختلف به تیم های لیگ برتری اضافه کرد.

 

مثلا همین آکادمی مهدوی کیا بازیکنان نوجوانی را در ترکیب خود دارد که واقعا از نظر فنی در سطح بسیار بالایی هستند و می توانند در سال های آینده به فوتبال ایران کمک کنند.

 

همین حالا امثال روزبه چشمی، میلاد محمدی و ... از دل همین استعدادیابی ها بیرون آمدند و حالا در تیم های لیگ برتری بازی می کنند.»

* موسوی و مجیدی را از امیدها پیدا کردم
وی با اشاره به زمانی که خودش سرمربیگری تیم ملی را بر عهده داشته اذعان داشت: «آن موقع من با اینکه سرمربی تیم ملی بزرگسالان بودم اما رفتم و فینال امیدهای تهران را دیدم که فکر می کنم آن بازی میان پاس تهران و امید بهمن بود.

 

از همان جا من دو بازیکن را انتخاب کردم؛ علی موسوی و فرهاد مجیدی که بعدها دیدید چطور در ترکیب تیم ملی و همچنین تیم باشگاهی شان خوش درخشیدند. حرفم این است که استعداد در فوتبال ایران فراوان است و باید به دنبال آنها رفت.»

* پرسپولیس اصلا خوب نبوده است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره نتایج این تیم در لیگ پانزدهم بیان داشت: «واقعیت این است که نتایج پرسپولیس تا به اینجا اصلا خوب نبوده است.

 

فکر می کنم این تیم در چند پست نیاز به بازیکنان بهتری داشت که متاسفانه این امر محقق نشد.

 

آرزوی من به عنوان پیشکسوت این باشگاه این است که این تیم ببرد چون با باختش واقعا آزرده می شوم اما باید توجه داشته باشیم که کار پرسپولیس واقعا سخت شده است.

 

عدم یارگیری خوب باعث شده تا پرسپولیس این روزها به مشکل بخورد و هوادارانش شرایط خوبی نداشته باشند.»

* هالیدی کی روش در ایران است
وی درباره صحبت هایش مبنی بر رفتن کی روش به هالیدی که در برنامه 90 با واکنش عادل فردوسی پور همراه بود، اذعان داشت: «البته من نظرم تغییر کرده چون فکر می کنم کی روش زمانی که در ایران است هالیدی خود را پشت سر می گذارد و زمانی که از ایران خارج می شود به کارهای شخصی خود می رسد.

 

در واقع تعطیلات او همین جاست. 2 ماه می رود در کشور خودش کار می کند و اینجا تعطیلاتش و تفریحاتش را پشت سر می گذارد. البته کی روش مقصر نیست چون خودش در این باره تصمیم نمی گیرد.

 

ما بارها گفته ایم که چشم بسته به تیم بزرگسالان در بازی های رسمی بازیکن می دهیم اما باز هم حرف های زیادی مطرح می شود.»

* داوران بالاتر از فوتبال ما هستند
مایلی کهن در ادامه در خصوص وضعیت داوری فوتبال ایران و اعتراض های اخیر خاطرنشان کرد: «بارها گفته ام که مظلوم ترین قشر جامعه فوتبال ما داوران هستند.

 

یکی از دلایل عمده اش این است که قانون به خوبی اجرا نمی شود. اگر قانون درست باشد، دیگر کسی این جرات را نمی کند به سمت داوری برود؟ یک سوال دارم.

 

اگر اشتباه داوری نبود، آیا ما به جام جهانی می رفتیم؟ در بازی با ازبکستان داور یک گل حریف را نگرفت و ما اینطور به جام جهانی رفتیم. اعتقادم این است که داوران ما برتر از فوتبالمان هستند.

 

نمونه اش این است که فغانی فینال جام ملتهای آسیا را قضاوت کرد یا مثلا کامرانی فر که یکی از بهترین کمک داوران ایران بود. وقتی خداحافظی کرد، چه کسی دنبال او رفت؟ چه می شد که به او هم یک حواله ماشین می دادند؟»

* چطور از دقیقه یک فحش می دهید؟
وی در پایان با حمایت از  داوران گفت: «باید از  داوران حمایت شود. در ضمن در داوری هم باید به دنبال استعدادیابی باشید. وقتی به دنبال بازیکن نوجوان می روید. می توانید به دنبال داور نوجوان هم بروید و آنها را پرورش دهید.

 

باید به نوعی به داوران پر و بال داد، در حالی که جلوی پیشرفت آنها را گرفتیم. متاسفانه مربیان جوان هم یاد گرفته اند که تا تیمشان می برد داور می شود خوب اما وقتی می بازند، مقصر داور است. همین زرگر را دیدید که  داور خوبی است اما آنقدر فشار روی او بود، خوب قضاوت نکرد.

 

در تبریز هم دیدیم که از دقیقه یک به داور توهین شد. این کار را اگر نفر دیگری با همین افراد بکند، چه عکس العملی خواهند داشت؟ مگر می شود هنوز بازی شروع نشده، به داور توهین کرد؟»

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------