محسن ترکی:هم قسم شدیم همه با هم بکشیم کنار/4 تا هدست نمی توانند بخرند؛ داور خارجی بیاورند؟



اخبار,اخبار ورزشی,محسن ترکی

ترکی داور بین المللی کشورمان می گوید زرگر حق خداحافظی از فوتبال را ندارد. او باید بایستد و بجنگد تا فوتبال بیش از این توسط چسبیده ها به فوتبال نابود نشود.

محسن ترکی داور بین المللی کشورمان در گفت و گو با خبرآنلاین، بار دیگر در دفاع از خانواده داوری سخن گفت. او که به شدت از تصمیم زرگر برای جدایی از فوتبال دلخور است گفت:« من به این دوست جوان و خوبم ، حسین زرگر می گویم الان وقت خالی کردن میدان نیست.

 

اتفاقا حالاست که باید بایستیم و خودمان را اثبات کنیم. ما خانواده فوتبال هستیم ، نه 4 نفری که بدون هیچ سابقه ای آمدند و اختیار فوتبال افتاده دست شان تا هر روز بیشتر از دیروز نابودش کنند.

 

یکی مثل محسن ترکی که از 9 سالگی در این فوتبال خاک خورده دلش بیشتر برای فوتبال کشورش می سوزد یا این آقایانی که اصلا نمی دانند فوتبال چه چیزی است و با تصمیم های شان هم می بینید چه بلایی سر فوتبال مان آمده است.

 

زرگر باید بماند و بجنگد چون همان طور که خودش هم حتما یادش مانده ، در آخرین جلسه ای که با مسئولان داشتیم ، گفتیم اگر قرار به رفتن باشد ، همه ما با هم می رویم . یکی از ما میدان را خالی نمی کند. یا همه با هم می مانیم و می جنگیم ، یا پای پیمانی که بستیم ، می مانیم و با همدیگر می رویم. ولی الان وقت خالی کردن میدان نیست. اگر قرار به رفتن است ، همان هایی که فوتبال را به این روز انداختند باید بروند. »

بسیاری تصمیم زرگر را تصمیمی احساسی می دانند. اینکه او بعد از آن هجمه تصمیم گرفته خداحافظی کند . البته این داور کار جالبی هم کرده ، عذرخواهی از تیم راه آهن و پذیرش اشتباه خود.

 

ترکی در این باره می گوید:«به هر حال فضای سنگینی ایجاد شده و زرگر احساس کرده تنهاست اما باید بداند که خانواده داوری در کنار اوست و تنها نمی ماند. به نظرم این تصمیمش احساسی است و باید بیشتر به کاری که می خواهد انجام بدهد فکر کند. او باید بماند و بجنگد و بداند اشتباه برای همه هست. درباره عذرخواهی اش هم راستش دو نوع دیدگاه وجود دارد.

 

از نظر داوری و قوانین داوری این رفتار او صحیح نیست و در کلاس های داوری عذرخواهی در رسانه ها به شدت نفی شده اما او از سر خلوص نییت ، شهامت به خرج داده و با اینکه شاید گروهی بگویند این کار را برای تغییر نظر افکار عمومی انجام داده ، گفته عذر می خواهد. به هر حال او باید از احساس فاصله بگیرد و بهترین تصمیم را در نظرش داشته باشد.»

ترکی درباره احتمال استفاده از داوران خارجی در لیگ هم گفت:«چرا که نه؟ حتما این کار را بکنند. آقایان یک سال است که مصوبه هیات رئیسه دارند اما عرضه خریدن 4 دستگاه ارتباط رادیویی را نداشتند ، بعد بروند داور خارجی برای لیگ بیاورند. ما که از این تصمیم استقبال می کنیم!»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------