ترکی: هم قسم شدیم همه با هم بکشیم کنار



اخبار,اخبار ورزشی,محسن ترکی

داور بین المللی کشورمان گفت: «زرگر حق خداحافظی از فوتبال را ندارد. او باید بایستد و بجنگد تا فوتبال بیش از این توسط چسبیده ها به فوتبال نابود نشود.

محسن ترکی بار دیگر در دفاع از خانواده داوری سخن گفت. او که به شدت از تصمیم حسین زرگر برای جدایی از فوتبال دلخور است، گفت: «من به این دوست جوان و خوبم، حسین زرگر می گویم الان وقت خالی کردن میدان نیست. اتفاقا حالاست که باید بایستیم و خودمان را اثبات کنیم.»

وی افزود: «ما خانواده فوتبال هستیم، نه 4 نفری که بدون هیچ سابقه ای آمدند و اختیار فوتبال افتاده دست شان تا هر روز بیشتر از دیروز نابودش کنند.

 

یکی مثل محسن ترکی که از 9 سالگی در این فوتبال خاک خورده دلش بیشتر برای فوتبال کشورش می سوزد یا این آقایانی که اصلا نمی دانند فوتبال چه چیزی است و با تصمیم های شان هم می بینید چه بلایی سر فوتبال مان آمده است.»

ترکی در ادامه تاکید کرد: «زرگر باید بماند و بجنگد چون همان طور که خودش هم حتما یادش مانده، در آخرین جلسه ای که با مسئولان داشتیم، گفتیم اگر قرار به رفتن باشد، همه ما با هم می رویم. یکی از ما میدان را خالی نمی کند.

 

یا همه با هم می مانیم و می جنگیم، یا پای پیمانی که بستیم، می مانیم و با همدیگر می رویم. ولی الان وقت خالی کردن میدان نیست. اگر قرار به رفتن است، همان هایی که فوتبال را به این روز انداختند باید بروند.»

بسیاری تصمیم زرگر را تصمیمی احساسی می دانند. اینکه او بعد از آن هجمه تصمیم گرفته خداحافظی کند. البته این داور کار جالبی هم کرده، عذرخواهی از تیم راه آهن و پذیرش اشتباه خود.

ترکی در این باره تصریح کرد: «به هر حال فضای سنگینی ایجاد شده و زرگر احساس کرده تنهاست اما باید بداند که خانواده داوری در کنار اوست و تنها نمی ماند. به نظرم این تصمیمش احساسی است و باید بیشتر به کاری که می خواهد انجام بدهد فکر کند. او باید بماند و بجنگد و بداند اشتباه برای همه هست. درباره عذرخواهی اش هم راستش دو نوع دیدگاه وجود دارد.

 

از نظر داوری و قوانین داوری این رفتار او صحیح نیست و در کلاس های داوری عذرخواهی در رسانه ها به شدت نفی شده اما او از سر خلوص نییت، شهامت به خرج داده و با اینکه شاید گروهی بگویند این کار را برای تغییر نظر افکار عمومی انجام داده، گفته عذر می خواهد. به هر حال او باید از احساس فاصله بگیرد و بهترین تصمیم را در نظرش داشته باشد.»

ترکی درباره احتمال استفاده از داوران خارجی در لیگ هم عنوان کرد: «چرا که نه؟ حتما این کار را بکنند. آقایان یک سال است که مصوبه هیات رئیسه دارند اما عرضه خریدن 4 دستگاه ارتباط رادیویی را نداشتند، بعد بروند داور خارجی برای لیگ بیاورند. ما که از این تصمیم استقبال می کنیم!»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------