در مقابل رفتار کرار مرغ باشگاه استقلال هم یک پا خواهد داشت / حتی در ذهن هم مظلومی را با قلعه نویی مقایسه نمی کنم



اخبار,اخبار ورزشی,جاسم کرار

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «اگر هر بازیکنی بتواند با تهدید و ارعاب باشگاه را در موضع انفعالی قرار دهد و مطالبات مالی‌اش را وصول کند خب در چنین شرایطی سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

پس از تساوی ناپلئونی استقلال مقابل راه‌آهن، بهرام افشارزاده در یک اظهارنظر جنجالی گفت: «مظلومی نباید به ترکیب تیم برنده دست می‌زد.»

پس از چند روزی که حواشی مربوط به این مسئله تا حدی فروکش کرده، مدیرعاملی که حالا سرپرست استقلال هم شده درباره این قضیه و سایر مسائل اطراف تیم صحبت کرده است.

اظهارات افشارزاده در ادامه پیش روی شماست:

* کمی عجولانه از کادر فنی انتقاد نکردید؟
- از کدام انتقاد صحبت می‌کنید؟!

* همین که گفتید مظلومی نباید به ترکیب تیم برنده دست می‌زد؟
- اتفاقا به مورد خوبی اشاره کردید. من این مصاحبه را تکذیب نمی‌کنم حتی صحبتم در مورد ترکیب تیم برنده را هم کتمان نمی‌کنم اما واقعیت مطلب این است که سئوالی که از من پرسیده شد با سئوالی که در مصاحبه من نوشته بودند تفاوت داشت.

 

از من سئوال شد آیا در فوتبال معمولا به ترکیب تیم برنده دست می زنند؟ من گفتم خیر معمولا به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنند.

 

بعد دیدم از قول من نوشته‌اند مظلومی نباید به ترکیب تیم برنده دست می‌زد. این تفاوت در طرز بیان سئوال مقداری حاشیه ایجاد کرد که خدا را شکر با توضیحات من سوء‌‌تفاهمات برطرف شد.

* انتقاد بعضی از رسانه‌ها این بود که چرا در بحث فنی تیم ورود کردید اما فصل پیش و در شرایط مشابه از صدرنشینی استقلال تعریف و تمجید کرده بودید؟
- ببینید بدون تعارف بگویم قصد ورود در مباحث فنی تیم را نداشتم و همانطور که توضیح دادم فقط پاسخ سئوال خبرنگاری را دادم که از من در خصوص ترکیب تیم برنده سئوال کرده بود.

 

در ضمن کسانی که فصل گذشته را به یاد دارند من به موقع خودش هم از موضوع مشکلات بدنسازی تیم صحبت کردم و خواستار اصلاح این قضیه شدم همانطور که در طول رقابت‌های فصل جاری هم اگر حس کنم تیم مشکلی دارد پیرامون آن با مظلومی گفتگو خواهم کرد.

 

اگر از صدرنشینی استقلال در فصل گذشته تعریف و تمجید کرده‌ام حالا هم به شهادت مصاحبه‌‌های اخیرم از عملکرد مظلومی تشکر کرده‌ام و در بسیاری از موارد از زحماتی که او برای آمادگی تیم کشیده قدردان بوده‌ام.

* یعنی بین امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی تفاوت قائل نیستید؟
- من فکر می‌کنم نه به نفع استقلال است و نه به نفع پرویز مظلومی یا امیر قلعه‌نویی که این دو مربی به دفعات با یکدیگر مقایسه شوند و رفتارها در قبال کارهای مشابه آنها به سنجش گذاشته شود.

 

من در سی و اندی سال مدیریت ورزشی‌ام همیشه از کار نیکو و درست تقدیر کرده ام و کار اشتباه از دید من تقبیح شده است. حکایت مظلومی هم همین است و حتی سرمربی تیم توانسته استقلال را به صدر جدول برساند که این اتفاق باید مورد تقدیر قرار بگیرد، حالا سرمربی تیم هر کسی که باشد تفاوت نمی‌کند.

 

من هم هیچ‌گاه حتی در ذهن بین قلعه‌نویی و مظلومی مقایسه انجام ندادم که بخواهم حساب شده در این زمینه عمل کنم.

* کرار پیغام فرستاده تا پولم را ندهند به ایران برنمی‌گردم؟
- از داستان تکراری حرف و حدیث‌های پیرامون جاسم کرار خسته شده‌ام. فقط در این مورد یک اشاره می‌کنم همانطوری که در فوتبال قانون و مقررات حاکم است و نمی‌توانید خارج از این قوانین حرکت کنید مناسبات، روابط البته قراردهای پیرامون یک باشگاه هم تابع قانون است و شما نمی‌توانید از این قوانین تخطی کنید.

 

کرار هم از این قاعده مستثنی نیست و باید در چهارچوب قراردادی که بسته حرکت کند اگر غیر از این باشد باشگاه با وی برخورد می‌کند و تداوم این حرکت برای جاسم تبعات زیادی خواهد داشت.

* چه تبعاتی؟
- گفتم در صورت تداوم این روند، مطمئن باشید اگر کرار همچنان با این شیوه برخورد کند در مقابل این بازیکن مرغ باشگاه استقلال هم یک پا خواهد داشت.

 

شما تصور کنید هر بازیکنی بتواند با تهدید و ارعاب باشگاه را در موضع انفعالی قرار دهد و مطالبات مالی‌اش را وصول کند خب در چنین شرایطی سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

اخبار ورزشی - راد نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------